بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل گزارش داده اند که در هنگام تلاش برای به روز رسانی اپلیکیشن ها از استور ویندوز، با خطای ۰x80073CF9 رو به رو می شوند و نمی توانند اپلیکیشن مورد نظر خود را به روز رسانی کنند. اگر شما نیز در دستگاه ویندوز ۱۰ موبایل خود با این مشکل مواجه هستید.
برای رفع مشکل ارور ۰x80073CF9 مراحل زیر را انجام کنید:
- به مسیر Settings > Storage بروید و محل ذخیره سازی را از SD Card به حافظه ی داخلی تغییر دهید.
- اکنون به استور رفته و تمام به روز رسانی ها را pause و سپس remove کنید (ابتدا بر روی pause زده و سپس علامت x را بزنید).
- اپلیکیشن استور را ببندید.
- بین اینترنت وای فای و اینترنت همراه سوییچ کنید، سپس مجددا به وای فای برگردید.
- دکمه ی پاور دستگاه را به مدت ۱۵ ثانیه نگه دارید تا گوشی خود به خود مجددا راه اندازی (ری استارت) شود.
کاربری با نام Adinnieken در Reddit این راه حل را منتشر کرده و ادعا کرده که مشکل حل خواهد شد و با توجه به رای های مثبت دیگران، به نظر می رسد که این راه حل، واقعا موفقیت آمیز بوده است./
منبع : www.winphone.ir