ارور موبایل

به روز رسانی برنامه ویندوز 95 با پیشرفت های بسیار مورد انتظار برای ویندوز 10

توسعه دهنده فقط به روز رسانی برای برنامه ویندوز 95 منتشر شد که در اوت 2018 منتشر شد. به روز رسانی، برخی از اصلاحات مورد نیاز در نسخه اول برنامه 10 ویندوز را شامل می شود که شامل پشتیبانی از مانیتورهای با DPI بالا است.

آیا شما خسته به استفاده از طراحی مدرن و براق است که همراه با آخرین نسخه ویندوز است؟ بیش از 20 سال از اولین نسخه ویندوز 95 برای کاربران منتشر شده است. بعضی از شما ممکن است در آن زمان متولد نشده باشند، در حالی که دیگران هنوز هم جذابیت استفاده از ویندوز 95 را به جای DOS در دوران 90s به یاد می آورند.


همه چیز درباره برنامه ویندوز 95

یک توسعه دهنده Felix Rieseberg از Electron استفاده کرد، یک چارچوب برنامه کاربردی برای توسعه برنامه ویندوز 95. در حالی که برخی از ویژگی های جدید نیز در آخرین نسخه معرفی شده است. این اجازه می دهد تا کاربران به گوش دادن به جلوه های صوتی ویندوز 95. تعدادی از بازی های جدید، Netscape 2.0، FrontPage و برخی از برنامه های دیگر در نسخه جدید نصب شده است. این برنامه برای کسانی که در حال حاضر دارای یک کامپیوتر مبتنی بر لینوکس، MacOS یا ویندوز هستند در دسترس است و حدود 280 مگابایت است.

Rieseberg به سختی کار کرده است تا خاطرات قدیمی خود را به ارمغان بیاورد. شما ممکن است باور نکنید که یک سیستم اختصاصی اختصاصی 1000 دلاری برای اجرای سیستم عامل مورد نیاز بود. به طرز شگفتآمیزی، در حال حاضر در قالب یک برنامه ویندوز 95 موجود است. برنامه برای کسانی که علاقه مند به گرفتن سفر به دوران 90s است توسعه یافته است.

درست مثل من، اکثر کاربران هنوز نمی توانند بیش از عصر 90s و ویندوز 95 را تجربه کنند. این نسخه از ویندوز در آن زمان یک ضربه بزرگ بود و میلیون ها نفر از آن برای سال ها تا انتشار نسخه بعدی استفاده می کردند. بسیاری از ویژگی های مفید از جمله Taskbar، دکمه Start و پشتیبانی سخت افزاری plug-and-play در سیستم عامل کلاسی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل