ارور موبایل

رئیس سامسونگ درگذشت

لی کان هی، رئیس گروه سامسونگ، که ۷۸ سال داشت به دلیل بیماری قلبی در مرکز پزشکی سامسونگ در سئول فوت کرد. لی کان که پسر بنیانگذار سامسونگ، لی بیونگ-چول بود پس از حمله قلبی در می‌سال ۲۰۱۴ در بیمارستان بستری بود. لی کان شرکت سامسونگ را از پدرش به ارث برد که پس از او  به مدت حدود ۳۰ سال ریاست آن را برعهده داشت./

لی بیونگ چول، پدر لی کان شرکت سامسونگ را در سال ۱۹۳۸ راه اندازی کرده بود که بعد‌ها تبدیل به یک برند جهانی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند، تلویزیون و تراشه‌های حافظه شد. سامسونگ که تولیدکننده تلفن‌های گالکسی است صفحه نمایش و میکرو تراشه نیز به بازار عرضه می‌کند و با رقبای قدرتمندی با اپل و سایر برند‌های تلفن‌های اندرویدی رقابت می‌کند.

شرکت سامسونگ بیانیه‌ای پس از مرگ لی کان منتشر کرد. در بیانیه سامسونگ آمده است: «همه ما در سامسونگ یاد او را گرامی خواهیم داشت و از سفری که با او داشتیم سپاسگزاریم. عمیق‌ترین همدردی ما با خانواده، نزدیکان لی کان. میراث او جاوادانه خواهد بود.»

گفتنی است؛ بنا به گزارش فوربس، ثروت لی کان هی رئیس و مدیرعامل گروه بزرگ سامسونگ، در ژانویه ۲۰۱۷، ۱۶ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل