ارور موبایل

رونمایی از سامسونگ Galaxy Note 20 در تاریخ ۵ اوت

اگر تاریخ‌های مهم را فراموش می‌کنید، می‌توانید در تقویم خود روز پنجم اوت را علامت‌گذاری کنید تا مراسم بزرگ سامسونگ را فراموش نکنید. !سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که مراسم Unpacked این شرکت به منظور رونمایی از محصولات جدید آن، در تاریخ پنجم اوت برگزار خواهد شد. این خبر با انتشار یک ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای در فضای مجازی توسط سامسونگ اعلام شد که قلم هوشمند S-Pen را در حال ذوب شدن نشان می‌دهد. این مراسم قرار است از طریق سایت رسمی سامسونگ به صورت زنده و آنلاین پخش شود

پشتیبانی دو گوشی خانواده Galaxy Note 20 از فناوری 5G

شرکت سامسونگ اعلام کرده است: تمایل به ایجاد ارتباط معنادار و پایدار ماندن، فاکتور‌های ثابتی در دنیای در حال تغییر هستند. گوشی‌های هوشمند ما باید آماده باشند تا به ما کمک کنند با آنچه که مهم است، در ارتباط باشیم و روش‌های جدیدی برای کار و بازی به ما ارائه دهند. با ما در مراسم مجازی Unpacked محصولات گلکسی همراه باشید تا اکوسیستم دستگاه‌های جدید گلکسی را بشناسید که قرار است قدرت خاصی به زندگیتان بدهند. سامسونگ به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، این مراسم را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

انتظار می‌رود پنجم اوت دو مدل گوشی از خانواده Galaxy Note 20 معرفی شود. گوشی Galaxy Note 20 Ultra مجهز به صفحه نمایش ۶.۸۷ اینچی AMOLED خواهد بود. !نرخ فریم نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتز است. این نرخ فریم باعث می‌شود که تصاویر زنده‌تر به نظر برسند و انیمیشن‌های گیمینگ نرم‌تر اجرا شوند.

این گوشی در آمریکا با پردازنده ۷ نانومتری Snapdragon 865 ارائه می‌شود؛ هرچند این امکان هم وجود دارد که پردازنده Snapdragon 865 Plus برای آن در نظر گرفته شود. مدل بین‌المللی Galaxy Note 20 قرار است با پردازنده Exynos 992 عرضه شود. با توجه به ۵ نانومتری بودن Exynos 992، سامسونگ می‌تواند با این گوشی، iPhone 12 را شکست دهد و اولین تلفن هوشمند باشد که با پردازنده ۵ نانومتری رونمایی می‌شود. این پردازنده نسبت به Snapdragon 865 ترانزیستور‌های بیشتری دارد و این مسئله باعث می‌شود که تراشه از نظر انرژی هم قدرتمندتر و هم کارآمدتر باشد.

 

رندر‌های Galaxy Note 20 Ultra نشان می‌دهند که این گوشی دارای دوربین سه‌گانه است و در کنار آن یک حسگر Time-of-Flight قرار داده شده است. یکی از دوربین‌های این دستگاه قابلیت زوم پریسکوپی دارد، اما قدرت زوم آن به قدرت زوم یافت شده روی Galaxy S20 Ultra نمی‌رسد. حافظه رم این دستگاه ۱۲ گیگابایت خواهد بود و باتری آن دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است./

مشخصات Galaxy Note 20

گفته می‌شود مدل معمولی Galaxy Note 20 یک نمایشگر ۶.۴۲ اینچی AMOLED با نرخ فریم ۱۲۰ هرتزی، حافظه رم ۸ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. هر دو مدل خانواده Galaxy Note 20 از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند در تاریخ ۲۱ اوت عرضه شوند. علاوه بر پرچمداران جدید شرکت سامسونگ، انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای گوشی جدید تاشوی هوشمند خود، Galaxy Fold 2 و نسخه 5G دیگر گوشی تاشوی خود یعنی Galaxy Z Flip را معرفی کند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل