ارور موبایل

ریلمی اطلاعات دوربین گوشی Realme V5 را منتشر کرد

شرکت ریلمی یکی از شرکت‌های بزرگ چینی سازنده محصولات هوشمند است که در چند سال اخیر توانسته سهم قابل قبولی از بازار جهانی را از آن خود کند. به تازگی اطلاعاتی از گوشی جدید این شرکت با نام Realme V5 منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت ریلمی در آن از دوربین چهارگانه استفاده کرده است. اطلاعاتی که توسط شرکت ریلمی در فضای مجازی پخش شد، شامل اطلاعاتی از دوربین و طراحی ظاهری گوشی Realme V5 می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از گوشی Realme V5، دوربین این گوشی به صورت چهارگانه طراحی شده که هر چهار لنز به صورت L در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و به وسیله یک مستطیل از بدنه‌ی گوشی جدا شده‌اند؛ این طراحی دوربین تاکنون در هیچ کدام از گوشی‌های ریملی مشاهده نشده بود و ظاهرا این شرکت در طراحی آن از شرکت سامسونگ تقلید کرده است.”!

مشخصات دوربین گوشی Realme V5

دوربین استفاده شده در این گوشی از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، هنوز اطلاعاتی از سه لنز دیگر استفاده شده در این گوشی منتشر نشده است، اما می‌توان حدس زد که یکی از این لنز‌ها عمق سنج و دیگری لنز زوم چند برابری باشد، لنز چهارم نیز به احتمال زیاد اولترا واید خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی از دوربین سلفی این گوشی در دسترس نیست و تنها اطلاعات در دسترس از این دوربین، قرار گرفتن آن در نمایشگر به صورت پانچ است.

ریلمی در این گوشی از یک فلش تکی استفاده کرده که قدرت نسبتا پایینی دارد و نمی‌توان روی آن حساب زیادی باز کرد. در بخش طراحی ظاهری این گوشی نیز می‌توان به ظاهر مات ساخته شده از شیشه آن اشاره کرد. ریلمی از سنسور اثر انگشت فیزیکی در این گوشی استفاده کرده است که روی دکمه خاموش و روشن قرار گرفته و اثر انگشت کاربر تنها با روشن کردن گوشی شناسایی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا زمان معرفی رسمی آن از سوی ریلمی منتظر ماند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل