ارور موبایل

سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ دو گوشی تاشو معرفی می‌کند

این روز‌ها جنگ اصلی گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، علاوه بر کارایی بالا و عرضه قدرتمندترین سخت‌افزارها، به طراحی ظاهری نیز مربوط می‌شود. طراحی گوشی‌های هوشمند در طول سال‌ها، تغییرات زیادی کرده است و این تغییرات از ناچ گسترده بالای نمایشگر تا حفره دوربین سلفی بالای نمایشگر را شامل می‌شوند. در حال حاضر، اصلی‌ترین ترندی که شرکت‌های زیادی برای آن تلاش می‌کنند، گوشی‌های هوشمند تاشو هستند که می‌شود گفت سامسونگ در این زمینه، پیشتاز است.

برخی از منابع داخلی شرکت سامسونگ اعلام کرده‌اند که این شرکت کره‌ای قصد دارد در نیمه دوم سال جاری میلادی، دو گوشی هوشمند تاشو معرفی کند که قرار است سال بعد در بازار عرضه شوند. بر اساس گزارش Yonhap، سامسونگ در نظر دارد در کنار پرچمدار فبلت امسال خود، Galaxy Note 20، دو گوشی تاشوی Galaxy Fold 2 و نسخه 5G گوشی Galaxy Z Flip را معرفی کند. این رونمایی‌ها قرار است در مراسم ماه اوت سامسونگ اتفاق بیفتد.

ساخت نسخه ارزان قیمت Galaxy Fold

منابع داخلی سامسونگ اذعان کردند که نسخه ارزان‌تر گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ که به احتمال زیاد Galaxy Fold Lite نامیده خواهد شد نیز در آینده تولید می‌شود، اما در مراسم آینده سامسونگ رونمایی نخواهد شد. همچنین شایعه شده است این غول بزرگ فناوری کره‌ای یک نسخه از گوشی هوشمند خود را معرفی خواهد کرد که با نصف قیمت Galaxy Fold اصلی فروخته می‌شود.

متخصصان حوزه فناوری پیش‌بینی کرده‌اند که Galaxy Fold 2 دارای یک نمیاشگر ۷.۷ اینچی هنگام باز بودن صفحه نمایش است. اندازه این صفحه نمایش در حالت بسته شده، به ۶.۲۳ اینچ خواهد رسید که نشان می‌دهد نسبت به نسل قبلی خود، در هر دو حالت، بزرگتر است. انتظار می‌رود سامسونگ برای Galaxy Fold 2 از شیشه فوق باریک (UTG) استفاده کند؛ همان شیشه‌ای که برای Galaxy Z Flip استفاده شده است. با این حال، بسیاری از متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که نسل دوم Galaxy Fold از قلم هوشمند S-Pen محروم است.

بر اساس اطلاعات گرفته شده از منابع داخلی سامسونگ، انتظار نمی‌رود نسخه 5G گوشی Galaxy Z Flip نسبت به نسخه معمولی خود، تغییرات زیادی در مشخصات داشته باشد.

رونمایی گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ، این شرکت را به رقابت شدید با دو شرکت هوآوی و مایکروسافت وا می‌دارد. هوآوی چینی قصد دارد Mate X2 را معرفی کند؛ در حالی که، مایکروسافت در نظر دارد Surface Duo را در سه ماهه سوم سال جاری رونمایی کند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل