ارور موبایل

سامسونگ سری آخر گوشی‌های Galaxy S21 Ultra را تولید می کند

 

گزارشی تازه از کره جنوبی بار دیگر شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی S21 در ژانویه را تکرار کرده که این گوشی از بالاترین مدل قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

گفته شده سامسونگ دیجیتایزر‌های Galaxy S21 Ultra را سفارش داده و تولید انبوه این گوشی به زودی آغاز می‌شود. Digitizer سنسور‌هایی هستند که برای اطمینان از سازگاری قلم در زیر صفحه نمایشگر دستگاه قرار می‌گیرند.

ظاهراً غول کره جنوبی برای رقابت با اولین تلفن هوشمند مجهز به 5G اپل، آیفون ۱۲، عجله دارد تا پرچمداران بعدی سری S را به بازار عرضه کند. همچنین سامسونگ می‌خواهد از تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده علیه Huawei استفاده کرده و توانایی خود را در پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان برای تلفن‌های هوشمند را به نمایش بگذارد.

سال ۲۰۲۱ می‌تواند آغازی بر پایان سری Samsung Note باشد

گزارش امروز همچنین شایعه قبلی را تأیید می‌کند که سامسونگ امسال زمینه سازی را برای جایگزینی سری Note با تلفن‌های هوشمند Galaxy S و Z آغاز می‌کند. شایعه‌های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ مجموعه Galaxy Note را جمع خواهد کرد، اما به نظر نمی‌رسد این مورد صحیح باشد.

گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد پنج تلفن هوشمند تاشو را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند و حداقل دو نمونه از آن‌ها می‌توانند یکپارچه سازی S Pen را ارائه دهند. گزارش شده که این شرکت در حال بررسی فناوری جدید دیجیتایزر برای Galaxy Z Fold 3 است و همچنین قصد دارد ضخامت صفحه نمایش خود را افزایش دهد تا بتواند فشار قلم را تحمل کند

 

گلکسی نوت ۲۱ قرار است در ماه ژوئن در کنار Z Fold 3 رونمایی شود. تلفن تاشوی سامسونگ احتمالاً در مرکز توجه قرار خواهد گرفت و این شرکت تنها یک نمونه از نوت ۲۱ را به بازار عرضه خواهد کرد.

این ایده ظاهراً عدم تأکید بر گوشی بعدی Note طی رویداد Unpacked تابستانی و مهاجرت کاربران موجود Note به پرچمداران Galaxy S و Z است. اگر این استراتژی مطابق هدف کار کند، سامسونگ احتمالاً تولید Galaxy Note را در سال ۲۰۲۲ متوقف خواهد کرد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل