ارور موبایل

سامسونگ قصد عرضه ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G را دارد

شرکت سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد در روز جمعه ارزان‌ترین گوشی پشتیبانی کننده از فناوری 5G خود را وارد بازار آمریکا کند. طبق اعلام سامسونگ این شرکت قصد دارد گوشی ارزان قیمت Galaxy A71 را وارد بازار این کشور کند که در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

گوشی‌های سری A شرکت سامسونگ از قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به گوشی‌های پرچمدار این شرکت یعنی سری S برخوردار هستند و همین موضوع سبب شده است تا افراد زیادی جذب این سری از گوشی‌های سامسونگ شوند. علاوه بر این با اضافه شدن فناوری 5G به این گوشی‌ها، عملا خود شرکت سامسونگ در حال تشویق کاربران به خرید میان رده‌های این شرکت است.

لازم به ذکر است که گوشی Galaxy A71 قرار نیست تنها گوشی شرکت سامسونگ باشد و در حال حاضر گوشی‌های Galaxy S20 + و Galaxy S20 Ultra نیز دارای نسخه پشتیبانی کننده از اینترنت 5G هستند؛ اما به دلیل عدم وجود زیر ساخت‌های لازم برای این فناوری در نقاط مختلف جهان و همچنین محدود بودن مناطقی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، باعث شده است تا افراد کمی به سمت خرید این گوشی‌ها بروند.

از مشخصات گوشی 5G جدید سامسونگ می‌توان به تجهیز پردازنده میان رده Qualcomm صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و همچنین استفاده از لنزهای چندگانه برای دوربین اشاره کرد که به کاربر امکان تصویر برداری کلوزآپ و عریض را می‌دهد که از کیفیتی قابل قبول برخوردار است. همچنین این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در مدل ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد؛ علاوه بر این سامسونگ اعلام کرده است که فروش این گوشی در آمریکا علاوه بر وب سایت رسمی سامسونگ از طریق اپراتورهای T-Mobile و Sprint خواهد بود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل