ارور موبایل

شارژر MagSafe روی گوشی‌های اندرویدی هم کار می‌‌کند

کمتر از دو هفته پیش بود که شرکت اپل از محصولات جدید خود یعنی یک هوم پاد جدید و خانواده آیفون ۱۲ را معرفی کرد. گوشی‌های آیفون ۱۲ فاقد آداپتور در بسته هستند و در عوض اپل در پشت این گوشی‌ها از یک آهنربای بسیار قدرتمند استفاده کرده است. کاربران می‌توانند به وسیله این آهنربا جاکارتی بیسیم و یا شارژر بیسیم این شرکت با نام MagSafe Charger را به گوشی خود متصل کنند.

تا پیش از این شرکت اپل هیچ گونه شارژر بیسیمی معرفی نکرده بود و حتی در وب سایت خود نیز پد‌های شارژ بیسیم شرکت‌های دیگر را به فروش می‌رساند و به نوعی این محصول جدید اولین شارژر بیسیم طراحی شده توسط اپل است.

اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شارژر جدید شرکت اپل روی محصولات شرکت‌های دیگر نیز به خوبی کار می‌کند و اپل آن را مختص خود طراحی نکرده است. بر اساس تصاویری که کاربران در فضای مجازی منتشر کرده‌اند ظاهرا شارژر بیسیم شرکت اپل روی گوشی‌هایی که از رابط Qi پشتیبانی می‌کنند به خوبی کار می‌کند.

 

اتصال شارژر بیسیم اپل به گوشی‌های سامسونگ و گوگل

یکی از کاربران تصاویری از اتصال این رابط به یک گوشی Samsung Galaxy Z Fold 2 در فضای مجازی منتشر کرده است و گوشی به خوبی در حال شارژ با این رابط است، اما حداکثر توان شارژ این دستگاه ۱۵ وات است. به علاوه، این شارژر به خوبی روی گوشی مذکور ثابت مانده است و توانسته به بدنه فلزی Samsung Galaxy Z Fold 2 متصل بماند.

انتظار می‌رود حداکثر توان شارژ این شارژر روی گوشی‌های غیر از محصولات شرکت اپل حداکثر توان ۷.۵ واتی داشته باشد. گفتنی است گوشی Google Pixel 5 نیز با این شارژر شارژ شده و به طور کامل در جای خود ثابت مانده است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل