ارور موبایل

مایکروسافت ۹۶۰ نفر از کارکنان LinkedIn را اخراج کرد

شرکت مایکروسافت معمولا پیش از آغاز سال مالی جدید، عده‌ای از کارمندان قراردادی خود را اخراج می‌کند. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، این غول فناوری مجبور شده است بیشتر از هر زمانی کارمندان خود را اخراج کند. بر اساس آخرین اطلاعاتی که از سوی مایکروسافت منتشر شده است، این شرکت مجبور شده حدود ۶ درصد از کل نیروی کار شبکه اجتماعی LinkedIn که نزدیک به ۹۶۰ نفر می‌شود را اخراج کند. مدیر عامل شبکه اجتماعی LinkedIn نیز در همین راستا اعلام کرده است که متاسفانه سیاست‌های مایکروسافت و همچنین شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد بسیاری از کارمندان این شرکت از کار خود اخراج شوند.”!

مدیر عامل LinkedIn درباره تاثیر ویروس کرونا روی فعالیت‌های این شبکه اجتماعی اعلام کرد که این بیماری باعث شد میزان کار‌ها کم و تقاضای کار افزایش پیدا کند؛ به این ترتیب افراد بسیار کمی موفق به یافتن شغل شدند؛ در کارکنان شبکه اجتماعی LinkedIn نیز همین اتفاق افتاد و ما با توجه به عدم نیاز خود به نیروی کار مجبور به اخراج تعدادی از کارکنان شدیم.

 

کاهش استفاده کاربران از شبکه اجتماعی LinkedIn

مایکروسافت درباره میزان استفاده کاربران از شبکه اجتماعی LinkedIn اعلام کرد که میزان فعالیت کاربران در این شبکه اجتماعی نسبت به زمان قبل از شیوع ویروس کرونا، چندین ساعت کاهش پیدا کرده است و همین موضوع روی فعالیت کارکنان ما تاثیر مستقیم گذاشته و در نهایت مجبور به اخراج آن‌ها شدیم.

شبکه اجتماعی LinkedIn یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار موفق در حوزه کسب و کار است که افراد به وسیله آن می‌توانند برای شغل خود تبلیغ کرده و یا در خواست جذب نیرو بدهند؛ در مقابل نیز افرادی که قصد استخدام در کاری را داشته باشند می‌توانند با ورود به این شبکه اجتماعی شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل