ارور موبایل

محصولات جدید شرکت اپل به زودی معرفی می‌شوند

دستگاه‌های محبوب شرکت اپل یا همان iPad Pro مدت زیادی است که از هیچ نوع بروزرسانی بزرگی برخوردار نبودند و می‌توان گفت آخرین ارتقای چشم‌گیر آن‌ها در ۲۰۱۸ بود، این امر از نگاه تحلیل‌گران به معنی آن است که شرکت اپل قصد دارد تا مدلی احیا شده از این محصولات را به زودی به بازار عرضه کند.

در این صورت اگر کاربران بخواهند لیست محصولات جدید شرکت اپل را، که شایعات زیادی به همراه داشته یک نشانه در نظر بگیرند، می‌توان انتظار داشت که یک iPad Pro بازسازی شده به زودی به کاربران معرفی شود./

جزئیات محصولات جدید شرکت اپل

روز گذشته گزارش‌های متعددی از اقدامات اپل منتشر شد که شایعاتی را نیز به همراه داشت. طی این اخبار مشخص شد که شرکت اپل یک محصول عرضه نشده با نام A2229 در فهرست خود قرار داده و آن را به کمیسیون اقتصادی اوراسیا ارسال کرده است. شرکت اپل چنین اقداماتی را تنها زمانی که در نظر دارد یک محصول جدید را به جهان عرضه کند انجام می‌دهد.

پس از این مسئله، اوایل امروز منابع مختلف متوجه شدند که شرکت اپل قصد دارد iPad A2229 را در کنار سه مدل دیگر از این دستگاه‌ها به بازار جهانی عرضه کند. با توجه به مشخصات مدل این دستگاه‌ها و ارتباط مدل‌هایشان در فهرست مذکور مشخص شد که شرکت اپل در نظر دارد چهار iPad جدید را در اندازه‌های ۱۱ اینج و ۱۲.۹ اینچ در دو مدل با وای‌فای و اینترنت داخلی تولید و عرضه کند.!

 

در حالی که این فهرست‌ها از مشخصات فنی برخوردار نیستند می‌توان انتظار داشت با توجه به شایعات گذشته و سخنان مینگ چی کو، شرکت اپل iPad Pro جدید را با سه دوربین در پشت مانند گوشی‌های آیفون ۱۱ عرضه خواهد کرد. همچنین در ادامه این احتمال وجود دارد که آیپدهای جدید از LED کوچک با صفحه نمایش شفاف‌تر و با کیفیت‌تر برخوردار خواهند بود. گفتنی است که قابلیت مذکور ابتدا توسط مینگ چی کو معرفی شد و وی ادعا کرد که این ویژگی در محصولات جدید اپل نمایان خواهد شد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل