ارور موبایل

مشخصات رسمی Moto G 5G Plus در ویدئویی فاش شد

هفته گذشته موتورولا از اولین تلفن 5G خود با نام Moto G 5G Plus رونمایی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ است. نسبت ابعاد صفحه نمایش بسیار بلند و نازک این دستگاه به بدنه‌اش برابر ۲۱: ۹ است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است، بدین معنی که در هر ثانیه ۹۰ بار رفرش می‌شود و به شما یک تجربه فوق‌العاده هنگام کار کردن ارائه می‌دهد.

این دستگاه درون خود از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند که این پردازنده خود دارای یک مودم اسنپدراگون X52 5G یکپارچه است. دو پیکربندی مختلف برای گوشی جدید موتورولا در دسترس است. یکی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و دیگری ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه، شارژ گوشی هوشمند موتورولا را تا دو روز نگه می‌دارد و شارژر ۲۰ واتی توربو آن را به سرعت دوباره پر می‌کند.

دوربین فوق‌العاده گوشی جدید موتورولا

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با نویز کم را به لطف قابلیت ترکیب پیکسل‌ها ثبت می‌کنند. همچنین یک دوربین فوق العاده ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق این دوربین را همراهی می‌کنند. در قسمت جلویی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز با زاویه دید عریض یافت می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل