ارور موبایل

مشخصات سخت افزاری و ظاهری گوشی K7 5G لو رفت

شرکت اوپو در تلاش است تا خانواده‌ای دیگر از محصولات خود را به فناوری ارتباطی 5G مجهز کند. بعد از سری گوشی‌های Reno Find X و سری A شرکت اوپو، حالا، نوبت به خانواده K رسیده تا نسل بعدی اینترنت را داشته باشد؛ این‌ها بخشی از اطلاعات لو رفته درباره شرکت اوپو بوده که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است.

اوپو قرار است یک گوشی هوشمند جدید به نام K7 5G را به زودی معرفی کند. گفته می‌شود این گوشی با تراشه پردازنده Snapdragon 765G رونمایی خواهد شد. گوشی جدید اوپو قرار است جانشین K5 باشد. مدل K7 5G دارای همان نمایشگر ۶.۴ اینچی از جنس AMOLED است که از رزولوشن +FHD بهره می‌برد. دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی این گوشی، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد. باتری آن هم دارای ۴۰۲۵ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت است و با استفاده از شارژر ۳۰ واتی مجهز به فناوری شارژ سریع استاندارد VOOC 4.0 شارژ می‌شود.”!

اگر نگاه دقیقی به این گوشی و مجموع قدرت دوربین‌های آن بیندازیم، می‌توانیم این پیش‌بینی را انجام دهیم که این گوشی تقریبا رو به عقب حرکت کرده است. گوشی K5 اوپو دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برای لنز اصلی خود بود، اما حالا اخبار لو رفته حاکی از آن است که K7 5G حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد.

بقیه موارد فاش شده درباره گوشی K7 5G نشان می‌دهد که این دستگاه همان ترکیب چهار دوربین در پنل پشتی خود را خواهد داشت. در حالی که صحبتی از حسگر اثر انگشت روی این گوشی نشده، انتظار می‌رود اوپو آن را زیر صفحه نمایش گوشی تعبیه کند. با این وجود، باید کمی منتظر بمانیم تا شرکت اوپو اطلاعاتی را درباره اولین گوشی 5G خانواده K خود منتشر کند یا این که جزئیات بیشتری از آن بشنویم.”

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل