ارور موبایل

مشخصات پرچمدار جدید شرکت وان پلاس فاش شد

مشخصات پرچمدار جدید شرکت وان پلاس فاش شد

 

شرکت OnePlus طی یک مراسم تصمیم گرفت که مشخصات گوشی‌های جدید خود را اعلام کند. این شرکت اعلام کرد که دو گوشی OnePlus 9 و Pro OnePlus 9 در ماه مارس رونمایی می‌شوند. در این ارائه‌ها تصاویری از این دو گوشی منتشر و مشخص شد که هر دو گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش سوراخ‌دار هستند. اکنون ما می‌دانیم که اندازه پانچ نمایشگر موجود روی این جفت گوشی حدود ۳/۸ میلی‌متر است”.

مشخصات گوشی‌های جدید OnePlus

اطلاعات مربوط به این دو گوشی از سایت خبری Digital Chat Station منتشر شده‌است. این تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که OnePlus 9 Pro دارای صفحه نمایش منحنی ۶/۷۸  اینچ QHD + 120Hz است. این در حالی است که اطلاعات منتشر شده قبلی که ادعا می‌کرد این گوشی دارای صفحه نمایش ۶/۵۵ اینچ FullHD +  120Hz است”.

علاوه بر این، این منبع خبری گفت که OnePlus 9 و Pro  OnePlus 9 به ترتیب ۸ و۸/۵ میلی‌متر ضخامت دارند، اما وزن هیچ یک از آن‌ها بیش از ۲۰۰ گرم نخواهد بود. هر دو گوشی هوشمند جدید OnePlus دارای فناوری Snapdragon 888 SoC خواهند بود. در بخش دیگری از این اطلاعات مشخص شد که این دو گوشی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت هستند که احتمالا از شارژ سیمی ۶۵ وات پشتیبانی می‌کنند. گفته می‌شود که نسخه Pro از شارژ بی‌سیم ۴۵ وات نیز بهره می‌برد/.

قیمت گوشی‌های جدید OnePlus

هنوز هیچ خبری در مورد قیمت گوشی‌های وان پلاس منتشر نشده است ولی با توجه به شناختی که از این برند داریم می‌توانیم حدس بزنیم پرچم‌دار جدید این شرکت قیمت معقولی خواهد داشت. قیمت پایه مدل وان پلاس ۸ برابر با ۶۹۹ دلار بود، در حالی که پایه مدل وان پلاس ۸ تی با قیمت ۷۴۹ دلار بود و طبعا در هر دو گوشی اگر حافظه بیشتری بخواهید، باید بیشتر خرج کرد. همچنین قیمت گوشی وان پلاس ۸ پرو برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۸۹۹ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۹۹۹ دلار به فروش رسید. به احتمال زیاد اختلاف قیمت گوشی وان پلاس ۹ پرو با مدل ساده نیز در همین حد خواهد بود. این احتمال هم وجود دارد که پرچم‌دار جدید این شرکت با قیمت ۷۴۹ دلار به فروش برسد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل