ارور موبایل

گلکسی آنپکد، میزبان ۵ محصول جدید شرکت سامسونگ

مدیر سامسونگ و رئیس ارتباطات سیار T.M. روز دوشنبه با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد که این غول فناوری برای رویداد بزرگ “Galaxy Unpacked” در ۵ اوت معرفی پنج دستگاه جدید را برنامه‌ریزی کرده است.

هنوز سامسونگ مشخص نکرده است که چه دستگاه‌هایی را معرفی خواهد کرد، اما به تازگی تبلیغات جدیدی از یک گوشی جدید از خانواده نوت را منتشر کرده است. به طور معمول سامسونگ از سری نوت، که به صفحه نمایش بزرگ و قلم S-Pen مشهور است، در ماه اوت رونمایی می‌کند. سامسونگ معمولاً پیش از رویداد آیفون اپل، که معمولاً در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، جدیدترین سخت افزار‌ها و نرم افزار‌های مورد نیاز خود برای تلفن‌های گلکسی نوت را ارائه می‌دهد. شایعاتی منتشر شده‌اند که می‌گویند نام دستگاهی که قرار است توسط سامسونگ در رویداد آنپکد معرفی شود، گلکسی نوت ۲۰ خواهد بود.

رونمایی از نسخه 5G گلکسی Z Flip

بر اساس توئیت یکی از تحلیل‌گران دنیای فناوری که کد‌های محصولات سامسونگ را بررسی می‌کند، انتظار می‌رود این شرکت از نسخه 5G گوشی گلکسی Z Flip که در فوریه عرضه شده بود نیز رونمایی کند. البته این تنها موردی نیست که ما انتظار عرضه آن‌ را داریم؛ یک گلکسی فولد جدید که اواخر سال جاری عرضه می‌شود و یک جفت هدفون برای رقابت با ایرپاد اپل هم وجود دارند که ما احتمال می‌دهیم توسط سامسونگ در رویدادی که به زودی برگزار می‌شود عرضه شوند. سامسونگ به طور معمول از رویداد‌های Galaxy Note خود برای معرفی ساعت‌های هوشمند جدید نیز استفاده می‌کند.

باید به این نکته اشاره کرد که امسال مانند گذشته دیگر این رویداد به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شود دلیل آن هم شیوع ویروس کرونا است؛ رویداد سامسونگ به صورت آنلاین از کره‌جنوبی پخش می‌شود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل