ارور موبایل

گوشی Huawei Mate X، پرچمدار انعطاف‌پذیر هوآوی با پشتیبانی از 5G

هوآوی قصد دارد تا شهرویور ماه سال جاری تغییرات بیشتری را روی Huawei Mate X ایجاد کند. کارشناسان فناوری این گوشی انعطاف پذیر هوآوی را رقیب تلفن همراه انعطاف پذیر Galaxy Fold شرکت سامسونگ می‌دانند. این گوشی با صفحه نمایشی به ابعاد ۸ اینج عرضه می‌شود و دارای وزنی برابر ۲۸۷ گرم است. وزن پایین و قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته در کنار بدنه انعطاف پذیر مهم‌ترین ویژگی گوشی Huawei Mate X است.

وزن کمتر و باتری کوچک‌تر در گوشی انعطاف پذیر هوآوی

گوشی هوشمند Huawei Mate X با پردازنده قدرتمند Kirin 980 و فناوری پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم (5G) به مشتریان عرضه می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی برابر ۴۴۰۰ میلی‌آمپر و دارای ویژگی هماهنگی با شارژر فوق سریع و قدرتمند ۵۵ وات است. ویژگی‌های مذکور نشان می‌دهد مهندسان هوآوی علاوه بر ظاهر این گوشی به قطعات سخت افزاری Huawei Mate X و ویژگی‌های فنی آن نیز دقت بسیار زیادی کرده‌اند.

 

با اینکه هوآوی هنوز خبری رسمی از میزان ظرفیت ذخیره‌سازی این گوشی اعلام نکرده است، ولی شواهد حاکی از حضور حافظه‌ای ذخیره‌سازی برابر ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی در این دستگاه است. هنوز مشخص نیست هوآوی گوشی انعطاف پذیر خود را با چه ویژگی‌هایی در کشور‌های مختلف عرضه می‌کند. قیمت این گوشی برای نسخه حافظه ۵۱۲ و رم ۸ گیگابایتی در حدود ۲۲۹۹ دلار است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل