ارور موبایل
Meta to Make Disclosure of AI, Digitally-Created Ads Compulsory From 2024

Meta برای افشای هوش مصنوعی، تبلیغات دیجیتالی ایجاد شده از سال 2024 اجباری است

[ad_1]

Meta platforms روز چهارشنبه اعلام کرد که در سال 2024، تبلیغ‌کنندگان باید فاش کنند که چه زمانی از هوش مصنوعی (AI) یا سایر روش‌های دیجیتال برای تغییر یا ایجاد تبلیغات سیاسی، اجتماعی یا انتخاباتی در فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده می‌شود.

متا، دومین پلتفرم بزرگ جهان برای تبلیغات دیجیتال، در یک پست وبلاگی اعلام کرد که اگر تبلیغات تغییریافته یا ایجاد شده آنها افراد واقعی را به‌عنوان کاری که انجام نداده‌اند یا به‌صورت دیجیتالی واقعی تولید می‌کنند نشان می‌دهد، از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد افشا کنند. فردی به ظاهر که وجود ندارد

این شرکت همچنین از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که اگر این تبلیغات رویدادهایی را نشان می‌دهند که رخ نداده‌اند، فیلم‌های یک رویداد واقعی را تغییر می‌دهند یا حتی یک رویداد واقعی را بدون تصویر، ویدیو یا ضبط صوتی واقعی رویداد واقعی به تصویر می‌کشند، افشا کنند.

به‌روزرسانی‌های خط‌مشی، از جمله اعلامیه قبلی متا مبنی بر ممنوعیت تبلیغ‌کنندگان سیاسی از استفاده از ابزارهای مولد تبلیغات هوش مصنوعی، یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که مالک فیس‌بوک گفت که شروع به گسترش دسترسی تبلیغ‌کنندگان به ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی کرده است که می‌توانند فوراً پس‌زمینه ایجاد کنند، تنظیمات تصویر را ایجاد کنند. و انواع کپی آگهی در پاسخ به اعلان متن ساده.

گوگل آلفابت، بزرگ‌ترین شرکت تبلیغات دیجیتال، هفته گذشته راه‌اندازی ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای سفارشی‌سازی تصویر مشابه را اعلام کرد و گفت که قصد دارد با جلوگیری از استفاده از فهرستی از “کلمات کلیدی سیاسی” به عنوان درخواست، سیاست را از محصولات خود دور نگه دارد.

قانون‌گذاران در ایالات متحده نگران استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوایی هستند که نامزدها را در تبلیغات سیاسی به دروغ به تصویر می‌کشد تا بر انتخابات فدرال تأثیر بگذارد، با مجموعه‌ای از ابزارهای جدید «هوش مصنوعی» که ساخت دیپ‌فیک‌های متقاعدکننده را ارزان و آسان می‌کند.

متا قبلاً دستیار مجازی متا هوش مصنوعی خود را از ایجاد تصاویر واقعی عکس از چهره‌های عمومی مسدود کرده است و نیک کلگ، مدیر ارشد سیاستگذاری آن، ماه گذشته گفت که استفاده از هوش مصنوعی مولد در تبلیغات سیاسی «به وضوح منطقه‌ای است که در آن ما باید قوانین خود را به روز کنیم.”

خط‌مشی جدید این شرکت زمانی که محتوای دیجیتال «بی‌اهمیت یا بی‌اهمیت برای ادعا، ادعا یا موضوع مطرح‌شده در آگهی» باشد، از جمله تنظیم اندازه تصویر، برش تصویر، تصحیح رنگ یا وضوح تصویر، نیازی به افشاگری نخواهد داشت.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.