[ad_1]
اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد رسیدهای خواندن را در DM های اینستاگرام غیرفعال کنند. سایت رسانه اجتماعی متعلق به متا زمان عرضه این ویژگی برای کاربران را تایید نکرد. واتساپ، پلتفرم پیامرسانی فوری متا، در حال حاضر دارای ویژگی مشابهی است که به کاربران خود اجازه میدهد تا تشخیص دهند که آیا دیگران میتوانند یا نمیتوانند پیام خوانده شود یا خیر. با این حال، برنامه مسنجر فیس بوک متا، به کاربران خود امکان غیرفعال کردن رسید خواندن را نمی دهد.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پیامی در کانال پخش خود اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد گزینه رسیدهای خواندن را در پیام های دایرکت خود غیرفعال کنند. غیرفعال کردن گزینه رسیدهای خواندن به کاربران این امکان را می دهد که از دیدن اینکه دیگران چه زمانی و آیا پیام خاصی را در جعبه گفتگو خوانده اند، جلوگیری کنند. البته کاربران همچنین میتوانند انتخاب کنند که این ویژگی روشن بماند.
با این حال، موسری تاریخ راه اندازی را تأیید نکرد و یا حتی جدول زمانی عرضه را از زمان عرضه این ویژگی برای عموم اعلام نکرد. با این حال، هنگامی که در دسترس قرار گرفت، کاربران می توانند این ویژگی را از تب تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام پیمایش و فعال کنند. منوهای فعلی برنامه با آنچه در تصویری که Mosseri ارائه کرده است متفاوت است و نشان میدهد که طراحی مجدد منو نیز احتمالاً در حال انجام است.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز از آزمایش این ویژگی در کانال پخش خود خبر داد. با این حال، او اشاره ای نکرد که آیا مسنجر، برنامه کاربردی برای دسترسی به پیام ها در فیس بوک، نیز به روز رسانی مشابهی دریافت خواهد کرد یا خیر.
اخیراً اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد در صورت دعوت شدن توسط یک دوست، رسانه را به چرخ فلک تصویر موجود اضافه کنند. برای این کار، پوستر اصلی باید همه تصاویر و ویدیوهای اضافه شده را تأیید کند. انتظار میرود که اشتراکگذاری مشترک در پلتفرم را بهبود بخشد.
کاربران همچنین ممکن است بتوانند فید خود را بیشتر سفارشی کنند، زیرا شرکت اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی است که به کاربران امکان می دهد آنچه را که می خواهند در فید خود ببینند انتخاب کنند. اینستاگرام در این اطلاعیه اعلام کرد که کاربران ممکن است بتوانند از بین سه گزینه فالو، موارد دلخواه و متا تایید شده را انتخاب کنند.
[ad_2]