ارور موبایل

آیفون ۱۲ مینی کالبدشکافی شد

 

آیفون ۱۲ مینی کالبدشکافی شد

 

روز گذشته وب سایت iFixit که فعالیت اصلی این تیم روی کالبدشکافی و تجزیه گوشی و وسایل هوشمند تازه عرضه شده است، اطلاعاتی از کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۲ یعنی آیفون ۱۲ مینی را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این تیم در فضای مجازی، هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۲ از طراحی داخلی و اجزای بسیار مشابهی استفاده می‌کنند، اما به دلیل تفاوت در اندازه نمایشگر این گوشی‌ها، محل قرارگیری برخی از قطعات در هر گوشی با گوشی دیگر متفاوت است.

تیم iFixit پس از باز کرد گوشی آیفون ۱۲ مینی متوجه شد شرکت اپل در این گوشی از آنتن‌های نامتقارن استفاده کرده است که می‌توان حدس زد به دلیل استفاده از فناوری 5G در آن است. ماژول دوربین آیفون ۱۲ مینی تقریبا شبیه به آیفون ۱۲ است؛ اما بر خلاف مدل بزرگ‌تر، فضای پلاستیکی در آن وجود ندارد، این فضای خالی به لنز LiDAR تعلق دارد.”

اندازه دوربین استفاده شده در گوشی آیفون ۱۲

سایز لنز‌های دوربین‌های استفاده شده در این گوشی همانند سایر اعضای خانواده آیفون ۱۲ بوده و استفاده از این لنز‌ها توسط اپل در یک گوشی بسیار کوچک توسط اپل بسیار تعجب آور است. باتری استفاده شده در این گوشی نسبت به گوشی SE بهبود یافته است و ظرفیت آن به ۸.۵۷ وات ساعت رسیده است.

از دیگر موارد تغییر پیدا کرده در این گوشی می‌توان به کوچک‌تر شدن موتور Taptic Engine نسبت به سایر گوشی‌های اپل اشاره کرد. حداکثر توان شارژ این گوشی نسبت به سایر اعضای خانواده آیفون ۱۲ پایین‌تر است، اما نسبت به گوشی آیفون SE 2020 بهبود یافته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مداخل آیفون ۱۲ مینی در دسترس نیست و باید منتظر انتشار اخبار بیشتری از سوی iFixit باشیم.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل