ارور موبایل
iPhone 16 Series Might Feature a Capture Button, Pro Models May Get Moulded Glass for Telephoto Camera

آیفون 16 با قابلیت های حرفه ای

[ad_1]

عرضه سری آیفون 16 حداقل یک سال دیگر باقی مانده است، با این حال، جزئیات سخت افزاری سری آتی در حال حاضر در وب ظاهر می شود. یک راهنمایی‌کننده پیشنهاد کرده است که آیفون 16 یک «دکمه عکس‌برداری» اضافی دریافت می‌کند. اپل همچنین می‌تواند آنتن mmWave را در سری آیفون 16 به سمت چپ منتقل کند. علاوه بر این، گزارش زنجیره تامین جدید نشان می دهد که سازنده لنز لارگان به طور انحصاری لنزهای تله فوتو را برای آیفون 16 پرو تولید خواهد کرد. طبق گزارش ها، لنز دوربین شامل شیشه های قالبی است که گفته می شود در مقایسه با شیشه های سنتی نازک تر و سبک تر است.

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس که در ماه سپتامبر رونمایی شدند دارای دکمه اکشن هستند که جایگزین سوئیچ قطع صدا شده است. با این حال، Instant Digital (ترجمه شده از چینی) (از طریق MacRumors) در Weibo ادعا می کند که سری آیفون 16 سال آینده با یک دکمه اضافی همراه خواهد بود که در داخل به نام “دکمه ضبط” شناخته می شود.

عملکرد دکمه جدید در حال حاضر مشخص نیست، اما گفته می شود که زیر دکمه پاور قرار دارد. این احتمالا یک دکمه خازنی خواهد بود تا یک دکمه استاندارد. اپل همچنین می‌تواند آنتن mmWave را به جای سمت راست به سمت چپ دستگاه تغییر دهد تا تغییرات را انجام دهد. گفته می شود که کلیدهای تنظیم صدا و کلیدهای پاور بدون تغییر باقی می مانند.

به طور جداگانه، گزارشی توسط نشریه چینی Economic Daily بیان می‌کند که اپل از لنزهای شیشه‌ای قالب‌گیری شده برای دوربین‌های تله فوتو مدل‌های آیفون 16 پرو استفاده خواهد کرد. طبق گزارش ها، لارگان به طور انحصاری لنزهای تله فوتو را برای مدل های آیفون پرو 2024 تولید خواهد کرد. گفته می‌شود که شیشه‌های قالب‌گیری شده در مقایسه با شیشه‌های سنتی نازک‌تر و سبک‌تر هستند. با توجه به پیچیدگی ذاتی آنها، اپل در حال آماده سازی برای مدل های آیفون پرو سال آینده است و زنجیره تامین را با سفارشات بالا می برد.

گزارش‌های گذشته ادعا کرده‌اند که آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با تراشه A18 Pro Bionic بر اساس فرآیند 3 نانومتری عرضه می‌شوند. آیفون 16 و آیفون 16 پلاس معمولی می‌توانند نسخه‌ای از تراشه A17 Pro را دریافت کنند. طبق گزارش ها، اپل از فناوری باتری انباشته شده از وسایل نقلیه الکتریکی برای کل سری آیفون 16 استفاده خواهد کرد.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.