ارور موبایل
ChatGPT Upgrade Offering Access to Updated World Knowledge for GPT-4 Turbo Users Announced by OpenAI

ارتقاء ChatGPT ارائه دسترسی به دانش جهانی به روز شده برای کاربران GPT-4 Turbo توسط OpenAI اعلام شد

[ad_1]

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در روز دوشنبه در اولین کنفرانس توسعه دهندگان شرکت اعلام کرد که ChatGPT با دانش اضافی ارتقا یافته است که به چت بات اجازه می دهد اطلاعات به روز و دقیق تری ارائه دهد. چت ربات هوش مصنوعی قبلاً تا سپتامبر 2021 که در نوامبر سال گذشته در دسترس عموم قرار گرفت، بر روی اطلاعات آموزش دیده بود و به‌روزرسانی جدید را به یک به‌روزرسانی مهم تبدیل کرد. به گفته این شرکت، اطلاعات اضافی برای کاربرانی که برای دسترسی به قدرتمندترین مدل زبان بزرگ OpenAI (LLM) پول پرداخت کرده اند، قابل دسترسی خواهد بود.

در اولین OpenAI DevDay که در روز دوشنبه آغاز شد، آلتمن اعلام کرد که ChatGPT اکنون تا آوریل 2023 به رویدادها و اطلاعات جهانی دسترسی خواهد داشت. تا کنون، کاربران فقط می‌توانستند از چت بات درباره رویدادهایی که قبل از سپتامبر 2021 رخ داده‌اند بپرسند — ChatGPT نمی‌توانست انجام دهد. به طور دقیق به سوالات مربوط به درگیری روسیه و اوکراین، جام جهانی فوتبال 2022 یا کاهش همه‌گیری ویروس کرونا در دو سال گذشته پاسخ دهید.

اوایل سال جاری، OpenAI یک ویژگی «Browse with Bing» را اعلام کرد که به کاربران امکان می داد با استفاده از چت بات اطلاعات را از اینترنت دریافت کنند، اما این فرآیند زمان بیشتری را صرف می کند و بر اساس اطلاعات و داده هایی نیست که چت بات روی آن آموزش دیده است. آلتمن گفت: «ما به اندازه همه شما – احتمالاً بیشتر – از این که دانش GPT-4 درباره جهان در سال 2021 به پایان رسید، آزرده خاطر هستیم. ما سعی خواهیم کرد هرگز اجازه ندهیم که این اطلاعات دیگر قدیمی شود.

علاوه بر آموزش اطلاعات به روزتر، ChatGPT مجهز به GPT-4 Turbo همچنین می تواند یک تصویر را به عنوان یک اعلان پردازش کند، با مصرف حداکثر 300 صفحه از یک کتاب به سؤالات دقیق تر پاسخ دهد، یا حتی کمک کند. توسعه نرم افزار.

با این حال، همه کاربران ChatGPT در حال حاضر به آخرین پایگاه دانش دسترسی نخواهند داشت. OpenAI فاش کرده است که مشتریانی که برای دسترسی به GPT-4 Turbo – توانمندترین LLM شرکت در حال حاضر – پول پرداخت کرده اند، می توانند از ChatGPT آموزش دیده با دانش تا سال جاری استفاده کنند. GPT-4 Turbo در حال حاضر برای توسعه دهندگان در حال پیش نمایش است و به گفته این شرکت، چند هفته دیگر منتشر خواهد شد.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.