ارور موبایل

اضافه شدن دایرکت به نسخه دسکتاپ اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است که روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده و تقریبا کاربران روی هر پلتفرمی می‌توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. یکی از پلتفرم‌ هایی که اینستاگرام روی آن اجرا می‌شود نسخه وب یا دسکتاپ این برنامه است. نسخه دسکتاپ این نرم افزار تاکنون صرفا امکان مشاهده پست یا استوری را در اختیار کاربران قرار می‌داد اما به تازگی اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران از این پس می‌توانند به دایرکت خود نیز از طریق این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

در ماه ژانویه برای اولین بار خبر اضافه شدن دایرکت به نسخه وب اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شده بود اما در آن زمان اعلام شد که این قابلیت صرفا برای برخی از کاربران در جهان در دسترس خواهد بود و قرار نیست امکان ارسال و دریافت مستقیم پیام برای تمامی کاربران فعال شود.

خبر در دسترس قرار گرفتن دایرکت در دسکتاپ، به وسیله پست توییتری اینستاگرام اعلام شد؛ اینستاگرام در صفحه توییتری خود اعلام کرد “مهم نیست در کجای دنیا باشید، اکنون می‌توانید در نسخه دسکتاپ اینستاگرام به دایرکت خود دسترسی داشته باشید.!

این خبر به طور کلی برای کاربران ویندوز یکی از برترین خبرها خواهد بود چراکه نسخه‌ای که این دسته از کاربران از آن استفاده می‌کنند بسیار محدودتر از نسخه مخصوص تلفن‌های همراه اینستاگرام است و ظاهرا اینستاگرام قصد دارد هرچه بیشتر این نسخه را به نسخه‌ اصلی اینستاگرام نزدیک کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر کاربران دسکتاپ امکان ارسال پست یا استوری از طریق این پلتفرم را ندارند و صرفا به پیام‌های دایرکت و تماشای پست‌ها و استوری‌ها دسترسی دارند و اتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک اینستاگرام این قابلیت‌ها را نیز به نسخه دسکتاپ خود اضافه کند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل