ارور موبایل

اضافه شدن ردیاب عادت خواب به برنامه سلامتی گوگل

به گزارش ارور موبایل از باشگاه خبرنگاران : دو سال پیش، گوگل راه حل خود را برای کمک به حفظ بهداشت دیجیتال خوب ارائه داد و آن را Digital Wellbeing نامید. با توجه به یک برنامه قدیمی از نسخه بتا، اکنون نوبت به‌روزرسانی عمده با چند ویژگی جدید برای این برنامه جامع و مفید رسیده است.

جدیدترین و قابل توجه‌ترین عملکرد این برنامه سیستم ردیابی عادت‌های خواب است. این نام کاملا نشان می‌دهد که عملکرد این سیستم چگونه است. این سیستم از برنامه پیش‌فرض ساعت گوگل و سنسور‌های حرکتی گوشی کاربران استفاده می‌کند تا زمان خواب کاربر را تعیین کند. این سیستم همچنین می‌تواند برنامه‌هایی را که در رختخواب استفاده می‌کنید، ردیابی کند. با صحبت درباره زیر نظر گرفتن فعالیت‌ها باید اشاره کرد که گوگل این گزینه را برای کاربران در نظر گرفته است تا از عملکرد روزانه این سرویس برای دستگاه خود، اجتناب کنند. این قابلیت، قابلیتی است که استفاده از اپلیکیشن‌ها، باز شدن قفل گوشی، روشن ماندن صفحه نمایش و دیگر فعالیت‌ها را زیر نظر می‌گیرد.

ویژگی دیگر در نظر گرفته شده برای Digital Wellbeing، نوت‌های شبانه است که یک مفهوم عجیب است. این قابلیت برای این در نظر گرفته شده تا زمانی که کاربران هنگام خواب، ناخواسته مطلبی را یادشان آمد یا در این زمان، کاری خواستند، انجام بدهند در رختخواب خود روی این برنامه بنویسند. Digital Wellbeing بعد از این که از خواب بیدار شدید، از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید آن نوشته‌ها را بخوانید یا خیر. XDA Developers گزارش داده است که امکان دارد این قابلیت روی یک برنامه جداگانه ارائه شود که هنوز زمان آن مشخص نیست.

استفاده همزمان چند پروفایل در این برنامه هم یک ویژگی جدید و کارآمد دیگر است که Digital Wellbeing را روی پروفایل کاریتان قرار می‌دهد و می‌توانید سلامتی خود را با پروفایل کاری خود هماهنگ کنید. در آخر هم، گوگل تمهیداتی اندیدشیده تا کاربران این برنامه بتوانند اطلاعاتی را که می‌خواهند با اپلیکیشن‌‎های شخص ثالث به اشتراک بگذارند./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل