ارور موبایل
Samsung Galaxy S23 Series Gets Android 14 Update With Revamped One UI 6 Interface: How to Download

امسونگ سری گلکسی اس 23 به‌روزرسانی اندروید 14 را دریافت می‌کند

[ad_1]

سری گلکسی اس 23 سامسونگ – متشکل از گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا – به‌روزرسانی اندروید 14 را در هند و سایر مناطق دریافت می‌کند. گوشی‌های پرچم‌دار سال 2023 سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌جنوبی اولین مدل‌هایی هستند که به آخرین نسخه اندروید به‌روزرسانی می‌شوند و با رابط کاربری One UI 6 اصلاح‌شده با بهبودهایی در پنل سریع، چند وظیفه‌ای و فونت پیش‌فرض جدید عرضه می‌شوند. کاربران باید برای دانلود به‌روزرسانی اعلان دریافت کنند یا می‌توانند یک بررسی دستی از برنامه تنظیمات انجام دهند.

اگر Samsung Galaxy S23 دارید، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار سامسونگ با شماره ساخت S918BXXU3BWJM برای کاربرانی که تصمیم به دریافت به‌روزرسانی‌ها از طریق کانال بتا دارند، در دسترس است. این یک به‌روزرسانی 350 مگابایتی برای آزمایش‌کنندگان بتا است، در حالی که کاربرانی که از One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 به‌روزرسانی می‌شوند، باید یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر 3 گیگابایتی را دانلود کنند.

به‌روزرسانی جدیدترین نسخه اندروید اکنون برای کاربران هند، چند کشور اروپایی و بریتانیا در دسترس است. با این حال، به نظر می رسد که کاربران در ایالات متحده باید مدتی دیگر منتظر بمانند زیرا هیچ گزارشی از رسیدن به روز رسانی به این کشور وجود ندارد. در همین حال، صفحه پشتیبانی سامسونگ نشان می‌دهد که آپدیت اندروید 14 برای سری گلکسی اس 23 به‌زودی به همراه فهرستی از گوشی‌های هوشمند دیگری که دریافت به‌روزرسانی تایید شده‌اند، در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

به عنوان بخشی از به‌روزرسانی One UI 6 که مبتنی بر اندروید 14 است، سامسونگ یک پنل تنظیمات سریع با طراحی جدید را به همراه یک پخش‌کننده رسانه مدرن در قسمت اعلان‌ها معرفی کرده است. در حالی که هنوز کلیدهای دایره ای برای تنظیمات مختلف دریافت می کنید، دکمه های Wi-Fi و بلوتوث بزرگتر هستند و در بالای صفحه نمایش قرار دارند. همچنین می‌توانید با کشیدن انگشت از گوشه بالا سمت راست به پایین به تنظیمات سریع دسترسی پیدا کنید، در حالی که با کشیدن انگشت از سمت چپ بالا، ناحیه اعلان نشان داده می‌شود.

سامسونگ همچنین فونت پیش‌فرض One UI 6 را به‌روزرسانی کرده است که جایگزین فونتی می‌شود که از زمان معرفی One UI در سال 2018 استفاده کرده است. همچنین می‌توانید به فونت قدیمی‌تر برگردید، و تغییر این تنظیم بر نحوه نمایش همه برنامه‌های شما تأثیر می‌گذارد. در همین حال، تمام ایموجی های سامسونگ از One UI 5.1 دوباره طراحی شده اند و کمی روشن تر هستند.

به‌روزرسانی اندروید 14 برای سری گلکسی اس 23 نیز با پشتیبانی از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید، طراحی مجدد دکمه‌های دوربین و پشتیبانی از ویجت‌های از پیش تعیین شده با تنظیماتی که می‌توانند در صفحه اصلی قرار گیرند، بهبودهایی را به برنامه گالری اضافه می‌کند. سامسونگ همچنین بهینه‌سازی‌هایی را برای صفحه اصلی و کشوی برنامه‌ها و همچنین قابلیت شخصی‌سازی موقعیت ساعت در صفحه قفل ارائه کرده است.

اگر اعلانی برای دانلود و نصب به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 در گوشی هوشمند سری گلکسی S23 سامسونگ دریافت نکرده‌اید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید تا به‌روزرسانی به‌صورت دستی بررسی شود.

نحوه دانلود آپدیت اندروید 14 در سامسونگ گلکسی اس 23

  1. تلفن هوشمند خود را تا بیش از 50 درصد شارژ کنید و به شبکه Wi-Fi متصل شوید.
  2. برنامه Settings را باز کنید و روی Software update ضربه بزنید.
  3. برای شروع بررسی به‌روزرسانی، روی Download and install ضربه بزنید.
  4. برای تکمیل نصب به‌روزرسانی، مراحل روی صفحه را دنبال کنید.
  5. منتظر بمانید تا گوشی هوشمندتان راه‌اندازی مجدد شود و فرآیند به‌روزرسانی تکمیل شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.