ارور موبایل

انتشار اطلاعات گوشی مقرون به صرفه ریلمی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری

پس از اینکه گوشی C15 در ماه گذشته و توسط ریلمی رونمایی شد، ریلمی یک نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر از آن را آماده کرده که ریلمی C12 نام دارد و قرار است در اندونزی عرضه شود. این دستگاه نقاط تشابه بسیاری با C15 دارد که از آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCF با رزولوشن HD پلاس، باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و تراشه Helio G35 اشاره کرد”!

تفاوت کلیدی این دو دستگاه در بخش دوربین آن‌ها است؛ گوشی جدید C12 با دو حسگر کمکی ۲ مگاپیکسلی همراه دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود. دوربین سلفی که درون ناچ قطره‌ای قرار گرفته است دارای کیفیتی برابر ۵ مگاپیکسل است که نسبت به لنز ۸ مگاپیکسلی موجود در C15 یک کاهش داشته است. تراشه Helio G35 SoC موجود در این گوشی با یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه خواهد بود؛ حافظه این دستگاه توسط میکرو‌اس‌دی قابل افزایش است.”!

نقطه قوت Realme C12 در فروش

نکته بسیار مثبت این دستگاه که مطمئنا در فروش آن تاثیر مثبت خواهد گذاشت باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری آن است که با شارژر ۱۰ واتی همراه خواهد بود و هنوز هم قابلیت شارژ معکوس مفید را از طریق کابل حفظ می‌کند. در بخش نرم افزار نیز این دستگاه دارای اندروید ۱۰ است که توسط رابط کاربری Realme UI پوشیده شده است.

شانزدهم ماه اوت گوشی Realme C12 در رنگ‌های آبی و قرمز به فروش خواهد رسید؛ قیمت این دستگاه ۱۲۸ دلار برای نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. همچنین انتظار می‌رود ۱۸ اوت هر دو گوشی C12 و C15 در هندوستان فروش خود را آغاز کنند.

شرکت ریلمی در مدت زمان فعالیت خود توانسته است افراد زیادی را به محصولات خود علاقه‌مند کند که این مسئله مطمئنا در آینده این شرکت تاثیر بسیار خوب و مثبتی خواهد گذاشت.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل