ارور موبایل

انتشار جزئیاتی جدید از مشخصات گوشی گلکسی S11

سامسونگ طراحی گوشی Galaxy S11 را نهایی کرده است و از همین رو جریان افشاء اطلاعات گوناگون از این تلفن همراه هوشمند تا زمان عرضه اجتناب ناپذیر است. در هفته‌ای که گذشت اطلاعاتی از باتری و دوربین این گوشی منتشر شد. حالا بار دیگر ایوان بلاس افشاگر بزرگ تلفن‌های همراه جدید اطلاعاتی تازه را از گلکسی اس ۱۱ بیان کرده است.

سامسونگ در در اوایل سال جاری میلادی سه مدل از گوشی‌های سری گلکسی S10 را با قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G LTE معرفی کرد و مدل چهارم از این تلفن‌های همراه با توانایی ارتباط با 5G عرضه شد. اما غول فناوری کره جنوبی در مورد گوشی‌های آینده خود تصمیمی متفاوت گرفته است و به نظر می‌رسد همه مذل‌های گلکسی اس ۱۱ را با تجهیزات پشتیبانی کننده از شبکه اینترنت 5G تولید می‌کند.

 

 

توانایی پشتیبانی از 5G در گوشی‌های سری گلکسی S11 سامسونگ

تعداد دوربین‌های Galaxy S11 هنوز مشخص نشده است، ولی شواهد منتشر شده نشان می‌دهد گوشی +Galaxy S11 دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی بدون حاشیه است. این گوشی از لحاظ ابعاد تقریبا برابر با تلفن همراه Galaxy S10 5G است، ولی احتمالا رزولوشن و کیفیت تصویر آن در مقایسه با سایر دستگاه‌های قبلی سامسونگ بیشتر است.

 

ایوان بلاس معتقد است سامسونگ علاوه بر طراحی و تولید گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G مدل ارزان قیمت‌تری با توانایی ارتباطی 4G را به مشتریان معرفی می‌کند. این افشاگر بزرگ هم‌چنین گفت: “سامسونگ Galaxy S11 پس از عرضه رقیبی قدرتمند برای آیفون ۱۱ است و می‌تواند تا حد زیادی را زیادی روی میزان فروش این گوشی تاثیر بگذارد.”

 

مدل‌های مختلف تلفن‌های همراه گلکسی اس ۱۱ دارای نمایشگر خمیده Infinity-O است و از لحاظ ابعادی تفاوتی جزیی با گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ دارند. طبق گفته ایوان بلاس پرچمداران جدید سامسونگ در اوایل فوریه ۲۰۲۰ معرفی و عرضه می‌شوند.

 

 

منبع : yjc.ir

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل