ارور موبایل
اندروید باکس چیست

اندروید باکس چیست

جعبه Android TV به شما امکان می دهد نمایش ها یا فیلم ها را روی هر تلویزیونی پخش کنید، از جمله تلویزیون هایی که قابلیت های هوشمند ندارند.

باکس های Android TV در بریتانیا در مقایسه با سراسر حوض کمی کمتر رایج هستند، بسیاری از ما از این جعبه‌های تلویزیون بزرگ‌تر، استریم‌های کوچک‌تر را انتخاب می‌کنیم.

یک تلویزیون هوشمند و جعبه تلویزیون اندرویدی به همین شکل عمل می کنند. با وصل کردن پشت تلویزیون به طوری که بتوانید برای تماشای همه برنامه های مورد علاقه خود در صفحه نمایش کوچک تبلت خود خداحافظی کنید.

با این حال، همانطور که از نام آن پیداست، همه جعبه‌های Android TV به جای آنهایی که توسط اپل یا Roku طراحی شده‌اند، بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌شوند.

در این راهنما، ما بهترین پاسخ را به سوالات متداول در مورد جعبه‌های تلویزیون Android از جمله نحوه عملکرد آن‌ها، ارزش پول پرداختی آن‌ها خواهیم داد و برخی از محبوب‌ترین مارک‌های جعبه تلویزیون هوشمند اندروید را فهرست می‌کنیم.

جعبه Android TV تنها راه برای ارتقاء تلویزیون شما نیست، راهنمای ما در مورد Roku vs Fire TV Stick را بخوانید تا بیشتر بدانید. یا، بهترین راهنمای تلویزیونی ما یا گردآوری بهترین دستگاه‌های پخش جریانی را امتحان کنید.

اگر برای انتخاب یک سرویس اشتراک در سال 2022 به کمک نیاز دارید، بهترین سرویس پخش بریتانیا را از دست ندهید و قیمت و ویژگی‌های هر پلتفرم اصلی، از جمله Netflix، Disney+، Prime Video، BritBox و Apple TV+ را با هم مقایسه کنید.

Android TV box چیست؟

Android TV box دستگاه پخش جریانی است که می‌توانید آن را به تلویزیون خود وصل کنید تا بتوانید خدمات پخش جریانی مانند Netflix را تماشا کنید، که معمولاً فقط در دستگاه‌های قابل حمل مانند لپ‌تاپ، تبلت و تلفن یا تلویزیون‌های هوشمند در دسترس هستند. این تی وی باکس ها گاهی اوقات به عنوان پخش کننده پخش یا ست تاپ باکس نیز شناخته می شوند.

جعبه تلویزیون اندروید چگونه کار می کند؟

بسیار شبیه NOW TV Stick یا Google Chromecast، جعبه تلویزیون Android از طریق درگاه HDMI به پشت تلویزیون متصل می شود. با این حال، هنگامی که جعبه Android TV وصل شود، ظاهر و احساس متفاوتی با NOW TV Stick یا سایر دستگاه‌ها خواهد داشت، زیرا آنها در سیستم‌های مختلف کار می‌کنند.

سیستم عامل اندروید را نیز می توان سفارشی کرد، بنابراین در حالی که برندهایی مانند Nvidia و Xiaomi از همان مبنای برای پخش کننده پخش خود استفاده می کنند، صفحه اصلی احتمالاً بسیار متفاوت به نظر می رسد.

پس از راه‌اندازی جعبه، می‌توان به سرویس‌ها و برنامه‌های مختلف پخش جریانی به جای رایانه لوحی یا لپ‌تاپ، در تلویزیون شما دسترسی داشت و نیازی به ارسال محتوا نیست.

آیا می توان تلویزیون معمولی را در جعبه تلویزیون اندروید تماشا کرد؟

سرویس‌های پخش، سرویس‌های درخواستی و برنامه‌هایی که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید بسته به مارک جعبه تلویزیون Android متفاوت است. به عنوان مثال، صفحه اصلی دستگاه های Fire TV آمازون دارای یک تب تلویزیون زنده است که در آن می توانید به برنامه هایی برای تماشای تلویزیون از جمله BBC iPlayer، All4 و My5 دسترسی داشته باشید.

بسیاری از این برنامه ها نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارند، اما تماشای آنها رایگان است. با این حال، اگر می خواهید فوتبال زنده را در Amazon Fire TV Stick تماشا کنید که به عضویت Prime Video نیاز دارد که ماهیانه 3.99 پوند هزینه دارد.

شاید بپسندید : نحوه حذف قفل موبایل

باکس تلویزیون اندروید یا استیک تلویزیون هوشمند: کدام بهتر است؟

باکس تلویزیون اندروید یا استیک تلویزیون هوشمند: کدام بهتر است؟

میله های تلویزیون هوشمند به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن به طور فزاینده ای محبوب شده اند. از طرف دیگر، جعبه های Android TV معمولا بزرگتر هستند و پنهان کردن آنها روی پایه تلویزیون کمی دشوارتر است.

اندازه دستگاه می تواند با قدرت آن مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، بسیاری از محبوب‌ترین جعبه‌های تلویزیون اندرویدی قابلیت پخش 4K یا قابلیت بازی را ارائه می‌کنند، در حالی که این تنها در تلویزیون‌های هوشمند میان‌رده یا گران‌تر ارائه می‌شود.

با این حال، حتی اکثر تلویزیون های هوشمند 4K به طور قابل توجهی ارزان تر از جعبه تلویزیون اندروید هستند. قیمت اولیه یک جعبه تلویزیون اندروید 80 پوند است و می تواند تا 200 پوند هم برسد. وقتی میله‌های تلویزیون هوشمند می‌توانند تا 30 پوند ارزان باشند، به راحتی می‌توان فهمید که چرا می‌توانید یک تلویزیون هوشمند را به جای یک جعبه تلویزیون گران‌تر انتخاب کنید، به خصوص وقتی که هر دو دستگاه در درجه اول برای دادن جانی تازه به یک تلویزیون قدیمی استفاده می‌شوند. تلویزیون.

بنابراین، تا حد زیادی به این بستگی دارد که بودجه شما در برابر کیفیت پخش چقدر قدرتمند باشد که دوست دارید دستگاه باشد.

اگر فقط برای یک تلویزیون کوچک در اتاق یدکی باشد، یک تلویزیون هوشمند مانند Roku Premiere با 39.99 پوند کار خوبی انجام می دهد. در غیر این صورت، ممکن است ترجیح دهید روی دستگاهی سرمایه گذاری کنید که به اندازه کافی قدرتمند برای بازی کردن باشد یا از فناوری تشخیص صدای پیچیده تری مانند Amazon Fire TV Cube یا Nvidia Shield TV Pro برخوردار باشد.

به معاملات ما برای جمعه سیاه 2022، برای آخرین اخبار و بهترین معاملات در مورد فناوری و موارد دیگر در رویداد فروش امسال نگاهی بیندازید.

جعبه‌های محبوب Android TV برای خرید در سال 2021

به خرید جعبه تلویزیون اندرویدی علاقه دارید؟ در اینجا برخی از محبوب‌ترین جعبه‌های تلویزیون اندروید موجود در حال حاضر آورده شده است.

Nvidia Shield TV Pro

Nvidia Shield TV Pro با Dolby Vision و Atmos با کیفیت 4K HDR پخش می شود. Google Assistant تعبیه شده است تا بتوانید تلویزیون خود را با صدای خود کنترل کنید. و اگر دستگاه های Nvidia Shield قبلی را امتحان کرده اید، خوشحال خواهید شد که بدانید این جعبه تلویزیون هوشمند اندرویدی به لطف پردازنده Nvidia Tegra X1+ 25 درصد سریعتر از مدل قبلی خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.