ارور موبایل

اپل از نمایشگر‌های BOE استفاده نمی‌کند

یک گزارش از این خبر داده است که شرکت سامسونگ برای تولید پرچمداران آینده خود، خانواده Galaxy S21 از پنل‌های OLED شرکت BOE استفاده نخواهد کرد و در همین گزارش، همچنین اشاره شده است که شرکت اپل هم چراغ سبز به BOE نشان نداده است. اطلاعات جدید هم به دست آمده است که خبر از زنجیره تأمین پنل‌های OLED آیفون‌های آینده می‌دهند.

همه افراد آشنا به این مسئله می‌دانند که سامسونگ مسئول تأمین ۸۰ درصد پنل‌های OLED مورد استفاده در نسل بعدی گوشی‌های اپل یعنی iPhone 12 با چهار مدل است. شایعه شده است که هر چهار مدل آیفون شرکت اپل در نسل بعد دارای پنل‌های نمایشر OLED خواهند بود. همه داستان‌هایی که درباره پنل‌های OLED گفته شده به نظر می‌رسد معنای خاصی را داشته باشند و آن ورود BOE به این عرصه باشد، ولی گزارش‌ها و نتایج نشان می‌دهند که از ماه اوت، شرکت BOE آزمایش‌ها و تست‌های مربوط به نمایشگر‌ها را نگذرانده است؛ در نتیجه، اپل باز هم به سراغ پنل‌های نمایشگر گران‌تر، اما بهتر سامسونگ خواهد رفت.

با این حال، شایعه شده است که تنها اولین دسته از آیفون‌ها دارای نمایشگر‌های BOE نخواهند بود. شاید در آینده نزدیک، BOE بتواند استاندارد‌های اپل را رعایت و تولید نمایشگر‌های iPhone 12 را آغاز کند. از این گذشته، اپل سابقه استفاده از پنل ۲‌های BOE را در گذشته داشته است، زیرا حتی جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل از صفحه نمایش‌های کوچک OLED ال‌جی و BOE استفاده می‌کنند. همچنین گفته می‌شود اپل واچ‌های سری ۶ هم از نمایشگر‌های OLED شرکت BOE بهره خواهند برد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل