ارور موبایل
اپل تا سال 2024 آیفون 17 را توسعه می‌دهد

اپل تا سال 2024 آیفون 17 را توسعه می‌دهد

[ad_1]

بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط تحلیلگر TF Securities International، مینگ چی کو، اپل در حال برنامه ریزی برای افزایش نسبت واحدهای آیفون تولید شده در هند است. در یک پست وبلاگ جدید در روز پنجشنبه، این تحلیلگر بیان می کند که شرکت کوپرتینویی همچنین در حال کار بر روی توسعه آیفون 17 – که انتظار می رود در سال 2025 در بازارهای جهانی عرضه شود – در هند از نیمه دوم سال آینده آغاز می شود. در همین حال، انتظار می رود مقیاس تولید این شرکت در دو منطقه در چین در سال 2024 به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

در یک پست مدیوم، کو اعلام کرد که مونتاژکننده اپل فاکسکان، که در حال حاضر نزدیک به 80 درصد از خطوط تولید مدل‌های آیفون در هند را در اختیار دارد، انتظار می‌رود سال آینده تولید خود را در چین تا 45 درصد و در ژنگژو 85 درصد کاهش دهد. تایوان به ترتیب. در همین حال، به گفته این تحلیلگر، تا 14 درصد از واحدهای جهانی آیفون که در سطح جهان ارسال می شوند – از جمله آیفون 15 – در حال حاضر در هند تولید می شوند – انتظار می رود این تعداد تا سال 2024 بین 20 تا 25 درصد افزایش یابد.

در همین حال، طبق گفته کو، انتظار می رود آیفون 17 اولین مدلی باشد که در خارج از چین توسعه می یابد. این شرکت فرآیند معرفی محصول جدید (NPI) را برای آیفون 17 در هند در نیمه دوم سال 2024 آغاز خواهد کرد. به منظور به حداقل رساندن ریسک طراحی، این شرکت مدل استاندارد را برای توسعه در خارج از چین انتخاب کرده است و این تلفن انتظار می رود در نیمه دوم سال 2025 در بازارهای جهانی عرضه شود.

هفته گذشته، Wistron تایوان مجوز فروش 100 درصد سهام غیرمستقیم خود در Wistron InfoComm Manufacturing را به Tata Electronics به مبلغ تقریبی 125 میلیون دلار (تقریباً 1040 کرور) صادر کرد. خرید خطوط تولید Wistron توسط تاتا، آن را به اولین شرکت هندی تبدیل می کند که مدل های آیفون اپل را در این کشور مونتاژ می کند.

کو اشاره می کند که حرکت سازنده آیفون برای تبدیل تاتا به یکی از مونتاژکنندگان گوشی های هوشمند خود در هند می تواند به تقویت روابط این شرکت با دولت هند کمک کند و به گفته کو، برای رشد این شرکت در 10 سال آینده “بسیار حیاتی” است. تاتا به Pegatron و Foxconn در تولید واحدهای آیفون که در حال حاضر پشتیبانی می شوند در کشور می پیوندد.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.