ارور موبایل
Apple to Launch Magic Mouse, Trackpad, Keyboard With USB Type-C Ports in October: Mark Gurman

اپل در ماه اکتبر، ماوس جادویی، ترک‌پد، صفحه‌کلید را با پورت‌های USB Type-C معرفی می‌کند.

[ad_1]

سری آیفون 15 اپل اخیراً در رویداد راه اندازی Wonderlust راه اندازی شد. این مجموعه شامل یک آیفون 15 پایه، یک آیفون 15 پلاس، یک آیفون 15 پرو و یک آیفون 15 پرو مکس است. این گوشی‌ها از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کنند. تمامی محصولات اپل قبل از عرضه این سری دارای کانکتور لایتنینگ بودند. مطابق با مقررات جدید اتحادیه اروپا، اپل درگاه های انحصاری را به نفع پورت های استاندارد USB Type-C کنار گذاشت. اکنون مارک گورمن پیشنهاد می کند که این شرکت لوازم جانبی Apple Magic را با اتصال USB Type-C عرضه کند.

گورمن در خبرنامه بلومبرگ خود می نویسد که اپل لوازم جانبی با پورت USB Type-C را در ماه اکتبر در کنار محصولات مورد انتظار iMac عرضه خواهد کرد. طبق این خبرنامه، راه‌اندازی‌های جدید شامل ماوس جادویی، صفحه‌کلید جادویی و جادویی خواهد بود. او افزود که این شرکت همچنین پک باتری MagSafe و شارژر MagSafe Duo را با درگاه‌های USB Type-C دوباره معرفی خواهد کرد.

Gurman اضافه می‌کند که AirPods Max بعدی، با جدول زمانی راه‌اندازی هنوز مشخص نیست، همچنین با پورت شارژ USB Type-C عرضه خواهد شد. برای همگام شدن با دستورالعمل های اتحادیه اروپا و همچنین برابری بین محصولات خود، این احتمال وجود دارد که اپل تمام محصولات خود را برای عرضه با پورت های شارژ USB Type-C اصلاح کند.

طبق این خبرنامه، انتظار می‌رود اپل واچ سری X در سال 2024 یا 2025 عرضه شود. همچنین گفته می شود که این شرکت در حال کار بر روی یک سرویس مربیگری سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی است. در جدول زمانی مشابه، گورمن پیشنهاد می کند که اپل هدست Vision Pro AR/VR را با ویژگی های ارتقا یافته بیشتر معرفی کند.

به گفته Gurman، انتظار می‌رود هر دو مدل 11 و 13 اینچی آی‌پد پرو برای اولین بار در پنج سال گذشته از جمله نمایشگرهای OLED به‌روزرسانی شوند. انتظار می رود صفحه کلید جادویی همراه با تبلت ها نیز با یک قاب فلزی همراه باشد.

طبق آخرین خبرنامه Gurman، مدل‌های بعدی آیفون پرو احتمالاً نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت. MacBook Airs، MacBook Pros و دیگر دستگاه‌های Mac نیز برای دریافت تراشه‌های M3 در نظر گرفته شده‌اند.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.