ارور موبایل
Apple to Debut iMac Refresh at the End of the Month, New iPad Models to Arrive in March 2024: Gurman

اپل در پایان ماه iMac Refresh را معرفی می کند،

[ad_1]

اپل هنوز iMac 24 اینچی 2021 خود را به‌روزرسانی نکرده است و گمان می‌رود که این شرکت در حال کار بر روی ادامه این روند است. مینگ چی کو، تحلیلگر صنعت، هفته گذشته گفته بود که انتظار دارد شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا، سال آینده از آی مک 24 اینچی جدید رونمایی کند. با این حال، یک گزارش جدید با Kuo در تناقض است و می گوید که اپل قرار است تا پایان ماه جاری یک مدل بعدی را برای iMac 24 اینچی عرضه کند. این گزارش همچنین ادعا می کند که این شرکت قصد دارد مدل های جدید iPad را در سال آینده عرضه کند.

مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود گزارش داد که اپل در حال آماده شدن برای عرضه رفرش 24 اینچی iMac در اواخر اکتبر است. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مبتنی بر مک برای پایان ماه جاری است، جایی که می‌تواند مدل جدید را معرفی کند. گورمن در خبرنامه خود تصریح کرد: “من معتقدم که اعلام مک در 30 یا 31 این ماه انجام خواهد شد.” گورمن همچنین اشاره کرد که فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل با کمبود آی‌مک موجود مواجه هستند و به این نکته اشاره می‌کند که به زودی مدلی تازه‌سازی شده از راه می‌رسد.

گورمن همچنین اضافه کرد که نسخه بزرگتر Pro از iMac در اواخر سال 2024 یا 2025 وارد بازار خواهد شد. طبق گزارش ها، iMac Pro با صفحه نمایش 32 اینچی به بزرگترین iMac تبدیل خواهد شد که تا کنون منتشر شده است. گزارش Gurman همچنین با ادعای Kuo مطابقت دارد که گفته بود یک iMac رده بالاتر با نمایشگر mini-LED 32 اینچی در سال 2025 معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، گورمن همچنین گفت که اپل هیچ برنامه ای برای عرضه مدل های جدید iPad در سال جاری ندارد. پس از چندین شایعه در مورد عرضه قریب‌الوقوع آی‌پد، اپل هفته گذشته اپل پنسل (2023) را به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای محصول نسل دوم معرفی کرد. گورمن ادعا می‌کند که این شرکت قصد دارد مدل‌های جدید آی‌پد را در حدود مارس 2024 عرضه کند. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی تازه‌سازی برای iPad Air، iPad سطح پایه و iPad mini است. گورمن بیان می‌کند که آی‌پد پرو جدید نیز در برنامه‌های اپل در آینده نزدیک است.

از زمانی که این شرکت در رویداد “Spring Loaded” خود در ماه آوریل، iMac 24 اینچی با قدرت M1 را در رنگ های شیرین معرفی کرد، اپل هنوز در بیش از دو سال آینده آی مک را به روز نکرده است. آی‌مک 24 اینچی از تراشه M1 بهره می‌برد و در هفت رنگ موجود است. iMac 11.5 میلی متر ضخامت دارد و دارای صفحه نمایش 4.5K رتینا با حداکثر روشنایی 500 نیت است.

اپل همچنین خط تولید آی‌پد خود را در سال جاری به‌روزرسانی نکرده است، آخرین عرضه‌ی آی‌پد آن در اکتبر 2022 صورت گرفت، زمانی که مدل‌های جدید آی‌پد پرو را با تراشه M2 و نسل دهم آی‌پد جدید با طراحی جدید و لوازم جانبی کیبورد جدید معرفی کرد.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.