ارور موبایل

اینفوگرافیک جزئیات سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شد

اینفوگرافیک کوچکی از طراحی گوشی گلکسی فولد ۲ منتشر در یک خبرگزاری فناوری منتشر شد که مشخصات جدید این دستگاه را نشان می‌دهد. در این تصویر برخی از رقابت‌های آینده این گوشی نیز بررسی شده است.

صفحه نمایش بزرگ‌تر نسل جدید گلکسی فولد

گوشی فولد جدید صفحه نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت و این مسئله برای هر دو نمایشگر‌ داخلی و خارجی آن صدق می‌کند. صفحه نمایش داخلی از اندازه ۷.۳ به ۷.۷ اینچ افزایش پیدا کرده است و طبق گزارش‌های منتشر شده از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی گوشی‌های S20 پشتیبانی می‌کند. در ضمن گفته می‌شود که گلکسی فولد ۲ از S Pen سری نوت بهره می‌برد؛ البته این مسئله هنوز به طور صد در صد تائید نشده است.

علاوه بر بزرگ‌تر بودن، در صفحه نمایش داخلی گلکسی فولد ۲ از گلس فوق نازک استفاده شده است. این گلس توسط شرکت سازنده محافظ صفحه نمایش گلکسی Z Flip ساخته شده است. بر اساس شماتیک منتشر شده، ناچ پهن گلکسی فولد اصلی احتمالا جای خود را به یک حفره درون صفحه نمایش داده است که البته هنوز هم بزرگ به نظر می‌رسد

 

صفحه نمایش خارجی نیز به نظر بزرگ‌تر شده و از ۴.۶ به ۶.۲ اینچ رسیده است. در حقیقت اندازه نمایشگر این دستگاه در حال رسیدن به صفحه نمایش اصلی گوشی‌های غیرمنعطف است. با این وجود گلکسی فولد ۲ هنگام بسته شدن، بسیار کاربردی‌تر خواهد شد. این صفحه نمایش با نوع معمولی گلس پوشانده می‌شود و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز را خواهد داشت.

پیش‌بینی بازار فروش گلکسی فولد ۲

نیمه پایینی اینفوگرافیک مذکور پیش‌بینی بازار فروش این تلفن هوشمند تاشو را نشان می‌دهد. در سمت چپ فروش کلی این دستگاه به میلیون نوشته شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ برای ساخت ماهانه ۳۰۰ هزار گلکسی فولد ۲ و فروش ۳ میلیون دستگاه در سال برنامه‌ریزی کرده است.

در سمت راست شاهد پیش‌بینی برای رقابت گلکسی فولد ۲ هستیم. گوشی هوآوی Mate X2 به سمت داخل خم می‌شود و قلم مخصوص خود را دارد. موتورولا نسخه 5G محصول جدیدش یعنی Razr را معرفی می‌کند، شیائومی نیز در حال کار کردن روی دستگاه کشویی صدفی است (مانند Razr و Z Flip)، TCL در حال کار بر روی هر دو دستگاه تاشو داخلی و خارجی است و ZTE روی دستگاه‌های مقرون به صرفه‌تر تمرکز خواهد کرد.

سامسونگ از گلکسی فولد ۲ در ۵ آگوست به صورت رسمی رونمایی می‌کند؛ رویدادی که در مراسم آنپکد در کنار گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی Z Flip 5G رخ خواهد داد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل