ارور موبایل
Call of Duty: Modern Warfare 3 Unveils New Warzone Map, Zombies Mode, More

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از نقشه جدید منطقه جنگی، حالت زامبی و موارد دیگر رونمایی کرد.

[ad_1]

بازی Call of Duty Modern Warfare 3 در ماه نوامبر عرضه می‌شود و پیش از آن، اکتیویژن نقشه‌ای کاملاً جدید را که برای همتای بتل رویال خود عرضه می‌کند، معرفی کرده است. این کلان شهر بزرگ که «اورزیکستان» نام دارد، در ماه دسامبر در Warzone 2.0 به عنوان بخشی از محتوای فصل 1 در دسترس خواهد بود. این منطقه برای اولین بار در بازی بازسازی شده 2019 مگاواتی ارائه شد و در حالت Plunder با قابلیت respawn بی پایان نیز قابل بازی است. این نقشه که در مرز شرقی دریای سیاه قرار دارد، دارای 11 نقطه دیدنی منحصربه‌فرد است که با خطوط زیپل افقی و قطارهای قابل رانندگی برای پیمایش بهتر همراه است.

اکتیویژن اورزیکستان را به عنوان نقطه‌ای که خاورمیانه با اروپا ملاقات می‌کند، با مکان‌هایی مانند استراحتگاه لوین، پاور پاور، پایگاه نظامی اورلوف، ناحیه بندر دریایی، باربری اورزیکستان، شهر اولف، شهر پایین، مزارع حدیقه، شهر زراوان، حومه زراوان و شاهین مانور. آخرین آنها دور از شهرهای خالی قرار دارد، با کف‌های کاشی‌کاری‌شده مرمری و راه پله‌ای دوتایی در لابی، که یک منطقه جنگی چشمگیر را ایجاد می‌کند. با این حال، بیرون پر از ساختمان‌های بلند و مناطق صنعتی است، با پنجره‌های کوچک، که دشمنان ممکن است سعی کنند از طریق آن‌ها شما را غافلگیر کنند. بازیکنان شانس بیشتری برای اجتناب از آن با جستجوی زیپ لاین‌های افقی دارند، که همانطور که از نام آن پیداست، شما را روی نقشه با سرعت بالا می‌لغزند. برخی از این پهپادها به پهپادهای شناور متصل هستند و اساساً به جایی نمی‌رسند، اما می‌توان از آن‌ها برای شیرجه رفتن دوباره و شناسایی مناطق از بالا استفاده کرد.

یکی دیگر از افزوده‌های جدید به Call of Duty: Warzone 2.0 قطارهای قابل رانندگی است که اپراتورها می‌توانند روی آن فرود بیایند و کنترل کنند. صندلی راننده اهرم هایی را برای کنترل سرعت و جهت آن ارائه می دهد، اما یک تیم دشمن می تواند به راحتی از انتهای عقب بالا رفته و ترمز دستی را بچرخاند تا آن را در مسیر خود متوقف کند. اکنون، دو تیم با هم اختلاف دارند، زیرا راننده اکنون مجبور است تمام راه را برای رها کردن آن عجله کند و احتمالاً در این روند نابود می شود. سپس گولاگ جدید وجود دارد که سه مسیر را برای مبارزه ارائه می‌کند، با احتمال بسیار کمی که شما را به یکی از مسیرهایی که در تاریکی قرار دارد فرستاده می‌شوند. البته، شما به یک جفت عینک دید در شب مجهز خواهید شد و خود سلاح گرم لیزری را پخش می کند که توسط دیگران قابل مشاهده است.

اکتیویژن همچنین یک تریلر از حالت زامبی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر کرد که اکنون در یک نقشه جهان باز تنظیم شده است. با توجه به گستره وسیع‌تر، برای اولین بار، بازیکنان باید به صورت آنلاین در یک نبرد PvE با سایر تیم‌ها متحد شوند. به نظر می رسد که رابطه سنتی مبتنی بر گرد از بین رفته است، اگرچه هنوز عناصر داستانی و امتیازاتی برای کشف وجود دارد، زیرا شما انبوهی از مردگان بی پایان را شکار می کنید، که برخی از آنها تبدیل به هیولاهای عجیب و غریب می شوند که پرتوهای لیزر را از چشمانشان پرتاب می کنند.

Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 10 نوامبر برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X منتشر می شود. نقشه Urzikstan در ماه دسامبر به عنوان بخشی از محتوای فصل 1 می رسد.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.