ارور موبایل
Procreate Dreams Animation App for Apple iPad Coming November 22 This Year

برنامه انیمیشن رویاها برای اپل آی‌پد در 22 نوامبر امسال عرضه می‌شود

[ad_1]

Procreate Dreams، یک اپلیکیشن انیمیشن کاملاً جدید برای اپل آی‌پد، قرار است در ۲۲ نوامبر سال جاری در فروشگاه اپل اپ‌استور عرضه شود. Procreate Dreams که توسط همان شرکتی ساخته شده است که Procreate، یک برنامه ویرایش تصویر پولی بسیار محبوب برای iPad را ساخته است، نوید انعطاف پذیری بیشتر و سهولت استفاده برای ایجاد انیمیشن ها و فیلم های دو بعدی را برای هنرمندان مبتدی و حرفه ای می دهد. Procreate Dreams در 22 نوامبر منتشر خواهد شد و با قیمت 19.99 دلار (تقریباً 1670 روپیه) به صورت خرید یک بار در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

Procreate Dreams به کاربران این امکان را می دهد که از طریق لمس متحرک شوند و بلافاصله به فیلم در حین پخش پاسخ دهند، بدون نیاز به تنظیم فریم های کلیدی و مسیرها. ابزارهای جدیدی مانند “Performing” از ژست‌ها برای اضافه کردن خودکار فریم‌های کلیدی استفاده می‌کند، زیرا اقدامات انیماتور را در زمان واقعی ضبط می‌کند. گفته می‌شود که موتور نقاشی و ترکیب این برنامه با ارائه صدها قلم موی Procreate در یک موتور نقاشی جدید، روی بوم‌های بزرگتر و با لایه‌های بیشتری برای بازی، کار یک هنرمند را «شارژ» می‌کند.

جدول زمانی Procreate Dreams اجازه می دهد تا نقاشی، انیمیشن سلولی، فریم کلید، ویرایش ویدیو و ترکیب بندی را با هم ترکیب کنید. هد پخش خط زمانی به شما امکان می دهد تا در خط زمانی حرکت کنید، اقدامات را دقیقاً اضافه کنید و برای پخش فوری فیلم به عقب برگردید. می‌توانید از Apple Pencil برای انتخاب سریع محتوا، آهنگ‌ها یا فریم‌های کلیدی استفاده کنید، سپس همه آن‌ها را یکجا ویرایش کنید. این برنامه همچنین دارای شتاب GPU ساخته شده بر روی فلز برای عملکرد روان تر است.

ویژگی‌های دیگر عبارتند از Flipbook، ادای احترام به انیمیشن سنتی، که گفته می‌شود برای ایجاد GIFهای حلقه‌ای کوتاه، انیمیشن شخصیت‌های پیچیده و غیره مفید است. در همین حال، Live Motion و فیلترها یک گردش کار غیر مخرب را ارائه می دهند. پس از افزودن فریم های کلیدی، به طور کامل قابل ویرایش باقی می مانند. گفته می‌شود که Procreate Dreams می‌تواند بدون زحمت با صدها آهنگ، میلیون‌ها پیکسل و لایه‌های بیشتر اجرا شود.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، یک فرمت فایل جدید Procreate است که اجازه می‌دهد حتی یک فایل ۱ ترابایتی در یک لحظه باز شود، بدون بارگذاری، ذخیره یا صادرات. حتی پشتیبانی از همگام سازی iCloud، مدیریت فایل و پشتیبان گیری وجود دارد. سابقه لغو ابدی اکنون در فایل ذخیره شده است، که باید به سازندگان اجازه آزمایش و بازی بدون خطر از دست دادن کار خود را بدهد.

.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.