ارور موبایل

بروزرسانی جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare در راه است

شرکت اکتیویژن یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای است که تقریبا هر سال نسخه جدید از بازی Call of Duty را وارد بازار می‎‌کنند، امسال نیز این روال هرساله ادامه داشت و شرکت اکتیویژن نزدیک به یک ماه پیش نسخه جدید این مجموعه با نام Call of Duty: Modern Warfare را وارد بازار کرد که مثل همیشه استقبال بیسار خوبی از این عنوان شد و توانست به سرعت بین کاربران شود. این بازی دارای بخش آنلاین و کمپین است که شرکت اکتیویژن برای جلوگیری از کرک شدن بازی، اجرای هر کدام از این بخش‌ها را وابسته به اتصال اینترنت کرده است و در صورتی که گیمر‌ها به اینترنت اتصال نداشته باشند هرگز نخواهند توانست وارد بخش داستانی بازی شوند.

اشتون ویلیامز رییس استودیو Infinity Ward به تازگی در صفحه توییتر خود اعلام کرده است که در روز‌های آینده بازی Call of Duty: Modern Warfare بروزرسانی جدید دریافت خواهد کرد که این بروزرسانی به سلاح‌های موجود در بازی و الماس‌ها مربوط می‌شود. رییس استودیو Infinity Ward جزییات بیشتری از این بروزرسانی اعلام نکرد و مشخص نیست در این بروزرسانی چه چیز‌هایی به بازی اضافه خواهند شد، اما قطعا در این بروزرسانی مشکلات گزارش شده توسط گیمر‌ها برطرف خواهند شد.

همچنین این بروزرسانی برای هر سه سیستم عامل یعنی PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین ویلیام در پاسخ به سوال برخی از کاربران اعلام کرد که اسلحه شات گان double-barrel و ۷۲۵ نیز به روز و ارتقا پیدا خواهند کرد و این سلاح‌ها در حال حاضر مراحل پایانی آزمایش خود را طی می‌کنند.

علاوه بر این ویلیام در پاسخ به یکی از کاربران که از او سوال کرده بود آیا در این بروزرسانی امکان صدا کردن سایر گیمر‌ها وجود دارد یا خیر، نیز پاسخ داد و اعلام کرد که قرار است این قابلیت در بروزرسانی آینده بازی به آن اضافه شود. هنوز تاریخ عرضه این بروزرسانی اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت اکتیویژن منتظر ماند.!

 

منبع : yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل