ارور موبایل

تاریخ رونمایی از تلفن‌ های هوشمند Realme سری Q2 مشخص شد

ریلمی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ با نام اوپو ریل در چین معرفی شد. ریلمی در حقیقت برند جدا شده از شرکت اوپو الکترونیک اوپوالکترونیس در سال ۲۰۱۸ است؛ که به یک شرکت مستقل با نام تجاری Realme تبدیل شد. در ماه گذشته شنیدیم که Realme در تاریخ ۱۳ اکتبر از تلفن‌های هوشمند سری Q2 رونمایی خواهد کرد و اکنون این تاریخ توسط Realme در Weibo تایید شده است؛ جایی که تصویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد رویداد معرفی در ۱۰ صبح در چین آغاز می‌شود.

سری Q2 شامل دو تلفن هوشمند، Q2 و Q2 Pro است. Realme هنوز هیچ مشخصاتی از هیچکدام از این تلفن‌ها را اعلام نکرده است، اما پوستری که سازنده تلفن چینی در Weibo به اشتراک گذاشته است، نشان می‌دهد این دو گوشی از اندروید ۱۱ با Realme UI ۲.۰ پشتیبانی می‌کند، چیزی که ماه گذشته توسط یکی از مدیران Realme اعلام شده بود

گوشی Realme Q دارای یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۵/۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس با ناچ قطره‌ای برخوردار است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را با نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ ارائه می‌دهد و نسبت ۶/۹۰ درصدی صفحه‌نمایش به قاب جلویی گوشی را برای Realme Q به همراه آورده است. در قلب Realme Q شاهد حضور پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۷۱۲ کوالکام هستیم و اندازه رم و حافظه داخلی گوشی در سه مدلی که عرضه خواهد شد متفاوت است و شامل ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

اگرچه هنوز مشخصات رسمی Q2 Pro در دسترس نیست، اما مشخص است که مدل غیر پرو دارای چه مشخصاتی است و صفحه پشتی چرمی با نوشته “Dare To Leap” دارد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل