ارور موبایل
Samsung Galaxy S24 Series Launch Date Tipped Again; Said to Debut Earlier Than Expected

تاریخ عرضه سری گلکسی اس 24 سامسونگ مجدداً اعلام شد.

[ad_1]

انتظار می رود سری گلکسی اس 24 سامسونگ به زودی عرضه شود. گفته می شود که جانشین سری گلکسی اس 23 خواهد بود که در فوریه امسال عرضه شد. گمانه زنی ها و شایعات در مورد سری پرچمداران آینده سامسونگ بلافاصله پس از عرضه گوشی های هوشمند قبلی آغاز شد. مانند سری‌های قبلی، سری جدید گوشی‌های هوشمند شامل سه مدل پایه گلکسی S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra هستند. چندین نشت و گزارش‌ها حاکی از جزئیات کلیدی مدل‌های ادعا شده است. یک گزارش جدید نشان می دهد که این خط تولید ممکن است زودتر از حد انتظار راه اندازی شود.

یک گزارش SBS Biz بیان می کند که سری Galaxy S24 در تاریخ 17 ژانویه در رویدادی در سانفرانسیسکو، ایالات متحده عرضه خواهد شد. این موضوع ادعاهای قبلی را ثابت می کند که پخش سریال را بین اوایل تا اواسط ژانویه قرار می داد.

این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال عرضه زودتر از حد معمول گلکسی اس 24 است زیرا به این سری پرچمداران به عنوان محصول «نجات‌بخش» خود (ترجمه شده از کره‌ای) نگاه می‌کند، زیرا از عملکردهای پایین‌تر از حد انتظار در کسب و کار نیمه‌رساناها نیز رنج می‌برد. به عنوان فروش گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5، که در رویداد Galaxy Unpacked که در 26 جولای در سئول برگزار شد، معرفی شدند.

حدس زده می شود که این حرکت ممکن است تحت تأثیر هدف همگام شدن با رقیب خود اپل باشد که در ماه سپتامبر از سری آیفون 15 خود رونمایی کرد. شایان ذکر است، سری گلکسی S23 امسال در 17 فوریه عرضه شد، در حالی که سال قبل از آن، غول فناوری کره جنوبی مدل های پرچمدار گلکسی S22 خود را در 10 فوریه 2022 معرفی کرد. ممکن است این شرکت قصد داشته باشد که سری گلکسی S24 را عرضه کند. برای ارائه یک مسابقه قوی تر به رقبای بازار خود.

بر اساس این گزارش، مدل Galaxy S23 FE نیز در کره جنوبی با قیمت 800000 KRW (تقریباً روپیه) در تاریخ 1 دسامبر عرضه خواهد شد. همچنین طبق گزارش‌ها، این تلاش برای کاهش اثرات فروش ضعیف گوشی‌های سری گلکسی اس 23 است که تصور می‌شد نتیجه رکود اقتصادی عمومی در کشور باشد. گفته می شود که این شرکت انتظار دارد که مدل میان رده Fan Edition باعث افزایش فروش شود.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.