ارور موبایل

تاریخ عرضه پرچمدار جدید Honor مشخص شد

تاریخ عرضه پرچمدار جدید Honor مشخص شد

 

شرکت Honor با انتشار اطلاعاتی از تاریخ عرضه جدیدترین مدل گوشی خود در سال جدید خبر داد. شرکت Honor اعلام کرد که گوشی Honor V40 در تاریخ ۱۲ ژانویه با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه شود. انتظار می‌رود Honor بعد از معرفی، در ماه آینده از V40 رونمایی کند؛ این در حالی است که هنوز این عرضه عمومی به طور رسمی اعلام نشده‌است. یکی از کاربران Weibo ادعا کرد که این تلفن هوشمند از ۱۲ ژانویه رسمی خواهد شد. این کاربر همچنین تصویری از آزمایش بتا 120FPS را بر روی Honor V40 منتشر کرد که شایعات قبلی درباره ساختار صفحه نمایش VHz با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز را تایید می‌کند.”

گزارش شده است که Honor V40 با نام رمز YORK شناخته می‌شود و دارای نام مدل YOK-AN10 است. گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این گوشی از شارژ ۶۶ وات پشتیبانی خواهد کرد و شایعات حاکی از آن است که توسط Dimensity 1000+ SoC تامین می‌شود. در اوایل هفته جاری نیز شاهد رندر V40 بودیم که نشان می‌داد این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده با سوراخ قرص شکل در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دوگانه است. در قسمت پشتی یک دوربین چهارگانه در داخل یک بخش دایره‌ای شکل قرار دارد که شایعه‌ها نشان می‌دهد دوربین اصلی از سنسور 50MP استفاده می‌کند./

برخی از مشخصات ظاهری گوشی Honor V40

بر اساس تصویر منتشر شده می‌توان دریافت که گوشی مذکور از یک دوربین جلوی دوگانه که بر اساس اطلاعات موجود ظاهرا اندازه آن‌ها ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است، استفاده می‌کند. دوربین جلوی این گوشی مانند گوشی S10 شرکت سامسونگ به صورت پانچ دوگانه در نمایشگر قرار دارد. بخش پایینی این گوشی نیز یک درگاه USB-C، میکروفن و اسپیکر را در خود جای داده است بخش سمت راست گوشی نیز دکمه خاموش و روشن و سمت چپ گوشی دکمه‌های صدا را در خود جای داده است؛ هنوز اطلاعات خاصی از سایر جزئیات این گوشی منتشر نشده است.”

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل