ارور موبایل

تجربه کاربری یکپارچه با قابلیت جدید Gmail

گوگل در حال عرضه یک بروزرسانی جدید برای نرم افزار Gmail است که یک تجربه کاربری یک‌پارچه جدید برای کاربران G Suit در گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌دهد. گفته می‌شود این بروزرسانی می‌تواند به کاربران کمک بسیاری در زمینه استفاده بهینه از نرم‌افزار کند.

در اصل، بروزرسانی مذکور میانبر‌هایی از چهار مولفه اصلی را به Gmail اضافه می‌کند”! این چهار گزینه شامل Chat ،Mail ،Meet و Rooms می‌شود. این چهار میانبر جدید در پایین نرم افزار جیمیل قرار گرفته‌اند و بدون نیاز به ترک برنامه، می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

هر کدام از میانبرهای جدید Gmail چه کاری می‌کنند؟

میانبر Mail همانطور که از نام مشخص است تجربه‌ای مشابه با Gmail به کاربر ارائه می‌دهد و تاکنون در دسترس همه قرار گرفته است، گزینه دیگر که Meet نامیده می‌شود برنامه‌ای از گوگل است که هنگام قرار‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت Room برای به اشتراک گذاشتن چت‌ها، کار‌ها و فایل‌های مختص یک گروه است که انجام پروژه را آسان‌تر می‌کند. در نهایت با قابلیت Chat می‌توانید به کاربران دیگر یا گروه‌های دیگر به طور مستقیم پیام بدهید.

دیگر قابلیت‌های گوگل برای افزایش بهره‌وری

علاوه بر چهار مؤلفه جدید که اکنون در Gmail در دسترس هستند، گوگل ابزار‌های جدیدی را اضافه کرده است که باید بیشتر به افزایش بهره‌وری کمک کند”!

  • مشخص کردن وظایف گروهی
  • مطلع شدن از بروزرسانی‌های بخش انجام وظیفه
  • امکان پین کردن اتاق‌های مهم و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها
  • دیدن فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در یک Room

تمام ویژگی‌های جدید معرفی شده توسط گوگل برای همه کاربران G Suite در وب و اندروید در دسترس هستند. این موارد به زودی به iOS نیز می‌رسند، اما هنوز اطلاعاتی درباره بازه زمانی آن در دسترس نیست.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل