ارور موبایل

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است ( اینستاگرام )

پست یا استوری در اینستاگرام به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن حذف شد. در اینجا راهنمای ساده ای برای رفع خطای پست شما در دستورالعمل های انجمن ما وجود دارد

اکنون، اگر پست شما برخلاف دستورالعمل‌های انجمن باشد، تنها یک راه‌حل قابل اجرا وجود دارد: صبر کنید. پست شما برخلاف دستورالعمل‌های انجمن ما است، پیامی خنک‌کننده است که در نهایت پس از تقریباً 24 ساعت حذف خواهد شد. گاهی اوقات، می تواند برای 48 ساعت ادامه یابد. با این حال، سوال این است که “چرا در وهله اول پیام “پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است” دریافت کردید؟ شما به دلیلی اخطار نقض دستورالعمل‌های انجمن را دریافت می‌کنید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

اما فرض کنید می دانید که کار اشتباهی انجام نداده اید. در این صورت، می‌توانید تصمیم الگوریتم اینستاگرام را به چالش بکشید و به آنها اطلاع دهید که اشتباه کرده‌اند، حتی اگر الگوریتم اینستاگرام تشخیص داده باشد که محتوای شما قوانین جامعه را نقض می‌کند.

دستورالعمل های اجتماعی اینستاگرام چیست؟

اصطلاح «دستورالعمل‌های جامعه» به قوانین و محدودیت‌هایی اشاره دارد که کاربران اینستاگرام باید رعایت کنند. اگر کاربران این قوانین را زیر پا بگذارند یا زیر پا بگذارند، حساب کاربری آنها اخطار داده می شود. کاربران اینستاگرام باید دستورالعمل‌های انجمن این پلتفرم را بخوانند و از آن پیروی کنند تا از مشکل در امان بمانند. اینستاگرام این دستورالعمل های اصلی جامعه را دارد:

مالکیت معنوی: قبل از انتشار، مطمئن شوید که مجوز اشتراک گذاری محتوا را دارید.

تصویرسازی مناسب: برهنگی ممنوع است مگر اینکه به طور فعال در حال شیردهی باشید، جای زخم پس از ماستکتومی خود را نشان دهید، یا روی یک نقاشی یا مجسمه کار کنید.

  • هرزنامه: اصطلاح “هرزنامه” عمل ارسال تعداد زیادی پیام، نظرات و پست های ناخواسته را توصیف می کند.
  • محتوای غیرقانونی: پست‌های تبلیغ یا تمجید از تروریسم، جنایت سازمان‌یافته، گروه‌های نفرت‌انگیز یا فروش خدمات جنسی در اینستاگرام ممنوع است.
  • قلدری، خشونت، و سخنان نفرت پراکنی بر اساس دستورالعمل های انجمن اینستاگرام ممنوع است.
  • خودآزاری: طبق اینستاگرام، «تمجید یا تشویق به خودآزاری، از جمله اختلالات خوردن» مجاز نیست. آنها به محتوایی اجازه می دهند که آگاهی را افزایش دهد یا به افراد مبتلا به اختلالات خوردن یا آسیب رساندن به خود کمک کند.
  • خشونت گرافیکی: اینستاگرام این حق را دارد که هر تصویر یا ویدیویی که حاوی خشونت گرافیکی است را حذف کند. اگر از تصاویر برای محکوم کردن، جلب توجه و آموزش استفاده شود، به اشتراک گذاری تصاویر در مورد رویدادهای مهم و خبرساز ممکن است قابل قبول باشد.
  • ناراحتی شدید: اینستاگرام ممکن است محتوایی را حذف کند که مرگ یا جراحات وحشتناک را نشان می دهد. اشتراک گذاری تصاویر در پاسخ به رویدادهای مهم و قابل توجه برای انتقاد، تقبیح یا گسترش آگاهی و آموزش مردم ممکن است قابل قبول باشد.

وقتی قوانین انجمن اینستاگرام را زیر پا بگذارید چه اتفاقی می افتد؟

اگر پیامی در DM دریافت کردید که می‌گوید «چیزی که در چت ارسال کردید مغایر با دستورالعمل‌های انجمن ما بود»، می‌دانید که قوانین انجمن اینستاگرام را زیر پا گذاشته‌اید. در این صورت، اینستاگرام ممکن است:

  • محتوای خود را حذف کنید
  • اکانت خود را غیر فعال کنید
  • حساب خود را حذف کنید (با یا بدون هشدار)

چگونه تشخیص دهیم که آیا دستورالعمل ها و قوانین انجمن اینستاگرام را نقض کرده اید یا خیر

در اینجا نحوه بررسی وضعیت اکانت اینستاگرام خود آورده شده است:

منوی تنظیمات خود را باز کنید. (به نظر می رسد سه خط موازی است)

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

 

روی تنظیمات ضربه بزنید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

 

گزینه Account را انتخاب کنید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

به صفحه وضعیت حساب بروید.

 

به صفحه وضعیت حساب بروید.

 

اگر چیزی را پست کرده اید که بر وضعیت حساب شما تأثیر دارد، می توانید آن را در اینجا ببینید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

چگونه اعتصاب دستورالعمل های انجمن را در اینستاگرام حذف کنیم؟

راه ساده ای برای حذف دستورالعمل های انجمن اینستاگرام برای شخصی وجود ندارد، اما چند کار وجود دارد که می توانید برای استفاده مجدد از اینستاگرام خود انجام دهید:

1. 3 روز صبر کنید

تنها راه برای بازگرداندن حساب خود این است که منتظر بمانید تا تحریم سه روزه پایان یابد. سه روز انتظار برای حذف ممنوعیت یکی از ساده ترین راه ها برای پایان دادن به اعتصاب دستورالعمل است. در این صورت، به مدت سه روز نمی‌توانید به طور معمول به پلتفرم دسترسی داشته باشید، پس از آن می‌توانید پیام ارسال کنید و محتوای جدید ارسال کنید. اما مواقعی وجود دارد که ممکن است مجبور شوید حتی بیشتر از 3 روز صبر کنید تا مشکل حل شود. اما حتی پس از دریافت اخطار دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام، همچنان می‌توانید چند کار را برای خلاص شدن از شر این اعتصاب انجام دهید.

2. از حساب دیگری استفاده کنید

حتی اگر اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال کند، همچنان می‌توانید از حساب دیگری برای ارسال پیام استفاده کنید. اگر می خواهید حساب خود را تغییر دهید، در اینجا چیزی است که باید انجام دهید.

  • اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کنید.
    برای دسترسی به نمایه خود، روی نماد نمایه در پایین صفحه ضربه بزنید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

 

اکنون نام کاربری خود را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

شما می توانید هر حسابی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.

در صورتی که می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید اما قبلاً آن را ندارید

به پروفایل خود بروید

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

“افزودن حساب” را انتخاب کنید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

 

روی گزینه ایجاد حساب جدید ضربه بزنید.

 

رفع پیغام پست شما برخلاف دستورالعمل های انجمن ما است

 

 

3. استفاده از وب اینستاگرام

اگر اخطار دستورالعمل‌ها را دریافت کرده‌اید، طبق دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام نمی‌توانید از سرویس DM استفاده کنید. در این صورت، ممکن است سعی کنید از طریق رابط وب اینستاگرام پیام ارسال کنید. اگر می‌خواهید از رایانه خود برای ارسال پیام اینستاگرام استفاده کنید، کافی است به وب‌سایت اینستاگرام بروید، وارد شوید و سعی کنید پیامی ارسال کنید.

4. موضوع را گزارش کنید

اگر واقعاً معتقدید که علیرغم عدم نقض هیچ یک از دستورالعمل های انجمن اینستاگرام، تحریم شده اید، لطفاً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. توضیحات مناسب برای اینکه چرا شما را از پلتفرم حذف کردند دریافت خواهید کرد. اگر اشتباهی مرتکب شوند، آن را تصحیح کرده و حساب شما را لغو می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.