ارور موبایل

زمان معرفی گوشی Mi 11 مشخص شد

زمان معرفی گوشی Mi 11 مشخص شد

 

اخبار پرچمدار بعدی شیائومی مدت طولانی است که به صدر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و این شرکت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی Mi 11 از پردازنده رده بالا عرضه شده توسط شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 875 استفاده کند. اما موضوع بسیار مهم‌تری که شرکت ریلمی درباره آن حرف زد، مربوط به معرفی این گوشی در ۲۸ دسامبر می‌شود. انتظار می‌رود گوشی جدید ریلمی در دو نسخه وارد بازار شود که احتمالا یک مدل Mi 11 Lite و دیگری Mi 11 Pro خواهد بود.

در این گوشی از نمایشگر QHD+ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این وب سایت، این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و حافظه رام موجود در آن ۶ گیگابایت است. بر اساس آنچه که در حال حاضر در بازار‌های گوشی دیده می‌شود، شرکت شیائومی در این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 660 استفاده کرده است که توانایی بسیار بالایی در اجرای بازی‌های رایانه‌ای دارد و می‌توان از آن به عنوان یک گوشی بسیار سطح بالا استفاده کرد.”

 

نتایج بچمارک پردازنده Mi 11

در حال حاظر شیائومی اطلاعات بیشتری از این گوشی را منتشر نکرده است و از تنها اطلاعات منتشر شده به صورت رسمی درباره این گوشی باید به نتایج بنچ مارک‌های منتشر شده از سوی وب سایت گیگابنچ اشاره کرد که بر اساس آمار‌های منتشر شده گوشی Mi 11 در حالت تک هسته امتیاز ۱۱۰۵ و در حالت چند هسته امتیاز ۳۵۱۲ را به دست آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا دوشنبه هفته آینده و زمان معرفی گوشی Mi 11 منتظر ماند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل