ارور موبایل
Samsung Galaxy S23 Series Gets Android 14 Update With Revamped One UI 6 Interface: How to Download

سامسونگ سری S24 از Ultra HDR پشتیبانی می کند.

[ad_1]

انتظار می رود سری گلکسی اس 24 سامسونگ در اوایل سال 2024 عرضه شود. انتظار می رود این سری جانشین سری گلکسی اس 23 شود که اوایل سال جاری در ژانویه به بازار معرفی شدند. سری آتی احتمالاً شامل گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا، مشابه سری های قبلی خود می شود. در چند ماه گذشته، جزئیات متعددی از جمله مشخصات کلیدی سری گلکسی اس 24 در وب به بیرون درز کرده است. در حال حاضر، یک افشای جدید دیگر در فضای آنلاین منتشر شده است که جزئیات برخی از ویژگی‌های نمایشگر را که گفته می‌شود مدل‌ها با آن‌ها عرضه می‌کنند، نشان می‌دهد. در همین حال، گزارشی بار دیگر به زمان‌بندی احتمالی عرضه این گوشی‌ها اشاره می‌کند.

Tipster Ice Universe (UniverseIce@) در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) پیشنهاد کرد که سری گلکسی S24 موردانتظار از مشاهده HDR برای عکس‌های موجود در گالری خود پشتیبانی می‌کند، ویژگی مشابه Ultra HDR. امسال با اندروید 14 معرفی شد. گفته می‌شود در صورت صحت، تجربه تماشای عکس در گوشی‌ها ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. یک ویژگی شبیه به Ultra HDR تضمین می کند که روشنایی، کنتراست و محدوده رنگ تصویر گرفته شده در تلفن هنگام مشاهده از گالری آن بدون تغییر باقی می ماند، برخلاف آنچه که محدوده نمایشگر SDR ارائه می دهد.

همچنین در پست دیگری که در Weibo به اشتراک گذاشته شده، ادعا می کند که سری گلکسی اس 24 وارد مرحله تولید انبوه شده است و احتمالا تا اواسط تا اواخر ژانویه در بازار عرضه خواهد شد. با این حال، گزارش اخیر Sammobile به نقل از یک منبع داخلی نشان می دهد که این خط تولید زودتر عرضه خواهد شد، که ممکن است در هر زمانی بین اوایل تا اواسط ژانویه اتفاق بیفتد. مهم نیست که از کدام جدول زمانی پیشنهادی عبور کنیم، احتمالاً شاهد عرضه سری گلکسی اس 24 در ژانویه 2024 خواهیم بود.

گفته شده است که سری گلکسی اس 24 از هر دو چیپست داخلی اگزینوس و کوالکام اسنپدراگون استفاده می کند. مدل گلکسی اس 24 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مشاهده شده است، در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های پایه و پلاس از تراشه‌های اگزینوس 2500 اگزینوس 2500 قدرت بگیرند.

سامسونگ همچنین اخیراً سنسور 200 مگاپیکسلی ارتقا یافته خود را با فناوری ISOCELL Zoom Anyplace معرفی کرده است. این ویژگی جدید ردیابی هر سوژه ای با کمک هوش مصنوعی را در حین فیلمبرداری ارائه می دهد و امکان زوم 4 برابری را در ویدیوهای 4K در هر جهتی با استفاده از فناوری Tetra-pixel خود فراهم می کند. تنظیمات دوربین چهارگانه مدل رده بالای Galaxy S24 Ultra شامل سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX سامسونگ، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی Sony IMX564، سنسور 10 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی دیگر با پشتیبانی از زوم اپتیکال 5 برابر.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.