ارور موبایل
Samsung Teases ISOCELL 200-Megapixel Camera Sensor With Better 4K Zoom, May Debut on Galaxy S24 Ultra

سامسونگ سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL را با زوم 4K بهتر معرفی کرد،

[ad_1]

سامسونگ ورود یک سنسور دوربین جدید را به اشتراک گذاشته است که در نهایت می تواند اولین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت در سال 2024، Samsung Galaxy S24 Ultra را به نمایش بگذارد. گفته می شود که جانشین این شرکت برای گلکسی اس 23 اولترا امسال از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد. در حالی که این اولین دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی‌های هوشمند از مجموعه فناوری کره جنوبی نیست، سنسور جدید بهبودهایی در زوم ویدیوی 4K ارائه می‌کند و ادعا می‌شود که پردازش تصویر را با استفاده از هوش مصنوعی (AI) بهبود می‌بخشد.

در ویدیوی اخیر سامسونگ نحوه عملکرد فناوری ISOCELL Zoom Anyplace را توضیح می دهد. سنسور 200 مگاپیکسلی به همراه موتور هوش مصنوعی کوالکام در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 که اخیراً رونمایی شده است، از ردیابی خودکار سوژه با استفاده از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند، در حالی که فناوری Tetra-pixel به کاربر اجازه می‌دهد تا روی ویدیوی ضبط‌شده تا چهار برابر زوم کند. 4K، در هر جهت، به گفته سامسونگ.

پشتیبانی از ضبط دوگانه نیز به سنسور 200 مگاپیکسلی بعدی سامسونگ ارائه می شود. فناوری ISOCELL Zoom Anyplace به تلفن هوشمند امکان می‌دهد همزمان دو جریان 4K را به تصویر بکشد — یک بزرگنمایی در ناحیه نمایشگر و همچنین فیلم فول فریم. با توجه به تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ، به نظر می رسد که کاربران می توانند حتی پس از ضبط یک ویدیو، فریم را تغییر دهند.

سامسونگ همچنین یک ویژگی جدید AI Remosiac را معرفی کرده است که ادعا می‌شود ضبط تصویر سریع‌تر و کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. این شرکت می‌گوید که این ویژگی ضبط تصویر سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند – تا دو برابر سریع‌تر از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 شرکت.

در این ویدئو هیچ جزئیاتی در مورد اینکه کدام گوشی هوشمند به سنسور جدید 200 مگاپیکسلی ISOCELL مجهز می شود، فاش نمی شود. حسگر جدید متکی به سخت افزار مرتبط با هوش مصنوعی است که در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 اخیراً معرفی شده از کوالکام در دسترس است، که نشان می دهد سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، که انتظار می رود در هفته های اول سال 2024 به عنوان تنها مدل از این سری عرضه شود. یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3. با این حال، می‌توان انتظار داشت در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی و مشخصات سخت‌افزاری آن بدانیم.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.