ارور موبایل
Redmi 13C Design, Colour Options, and Specifications Leaked in Unboxing Video

طراحی، گزینه‌های رنگ و مشخصات Redmi 13C فاش شد

[ad_1]

گمان می‌رود که Redmi به عرضه Redmi 13C نزدیک‌تر می‌شود، با افشای اطلاعات و شایعات اطلاعاتی در مورد طراحی و مشخصات گوشی آینده ارائه می‌شود. در ماه سپتامبر، رندرهایی از گوشی ادعا شده به صورت آنلاین منتشر شد و گزینه های رنگی و طراحی ناچ آن را به نمایش گذاشت. اکنون، کل گوشی در یک ویدیوی جعبه گشایی که در یوتیوب منتشر شده است، نشان داده شده است، بنابراین پوشش ها از طراحی و مشخصات Redmi 13C حذف شده است. Redmi 13C ظاهراً همانطور که در ویدیو مشاهده می‌شود در سه رنگ عرضه می‌شود: رنگ سبز Clover، یک گزینه خاکستری و یک سیاه مات. گفته می شود این گوشی جانشین Redmi 12C خواهد شد که در ماه مارس سال جاری در هند معرفی شد.

با توجه به ویدئویی که توسط کانال فناوری مستقر در گواتمالا Eufracio López 502 ارسال شده است، به نظر می‌رسد Redmi 13C وارد فروشگاه‌های خرده‌فروشی در آمریکای لاتین شده است. با این حال، این گوشی هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. ویدئوی جعبه گشایی و تاثیرگذاری، نگاهی دقیق به گوشی ارائه می دهد و مشخصات کلیدی و جزئیات طراحی را آشکار می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی در سه رنگ مختلف عرضه می شود و دارای طراحی بدنه تخت است. تنظیمات دوربین سه گانه در داخل دو محفظه دایره ای قرار گرفته است که در یک جزیره دوربین مستطیلی در پشت تلفن قرار دارد که از پلاستیک ساخته شده است. دوربین جلو در داخل یک بریدگی به سبک قطره ای در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. سمت راست گوشی دارای دکمه های صدا و پاور است، در حالی که سمت چپ شامل سینی سیم است. یک جک 3.5 میلی متری صدا در بالا و یک پورت USB Type-C در پایین وجود دارد.

این ویدئو همچنین مشخصات کلیدی گوشی هوشمند ردمی آینده را نشان می دهد. این گوشی با MIUI 14.0.1 مبتنی بر اندروید 13 به صورت خارج از جعبه عرضه می شود. در بسته بندی Redmi 13C به صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ به روز رسانی 90 هرتز اشاره شده است. این گوشی با چیپست مدیاتک هلیو جی 85 همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در فهرست قرار می گیرد. همانطور که در ویدیو آمده است، می توان فضای ذخیره سازی را از طریق کارت microSD افزایش داد.

با توجه به توضیحات ویدیو (ترجمه شده از اسپانیایی)، تنظیمات دوربین سه گانه پشت گوشی توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمق 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی هدایت می شود. گفته می شود که Redmi 13C دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی است. این تلفن دارای یک بلندگو، حسگر مجاورت و وزن آن 198 گرم است.

برخی از مشخصات کلیدی فاش شده در ویدیو با جزئیات فاش شده قبلی در مورد Redmi 13C مطابقت دارد. رندرهای فاش شده حاکی از آن بود که گوشی در سه گزینه رنگی وارد بازار خواهد شد. رندرها همچنین جزئیات دیگر طراحی مانند یک بریدگی به سبک قطره‌ای در مرکز و تنظیم دوربین سه‌گانه پشتی همراه با فلاش LED را به تصویر کشیده بودند.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.