ارور موبایل

قابلیت ضبط مکالمه در iOS 14 وجود خواهد داشت

چند روز پیش بود که اطلاعاتی درباره گوشی‌های پشتیبانی کننده از سیستم عامل iOS 14 در فضای مجازی منتشر شد که تمامی گوشی‌های پشتیبانی کننده از iOS 13 را شامل می‌شود و همانطور که می‌شد حدس زد، اپل این بار نیز تصمیم گرفت تا دو سال پس از حذف آخرین گوشی‌های پشتیبانی شده از سیستم عامل جدید این شرکت، گوشی دیگری را از فهرست خود حذف نکند. اما به تازگی نیز تصویری از iOS 14 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اپل قصد دارد در نسخه بعدی سیستم عامل خود به طور رسمی قابلیت call recording یا همان ضبط مکالمه را به آن اضافه کند.

این قابلیت تاکنون در گوشی‌های شرکت اپل وجود نداشت و کاربران با نصب نرم افزار شخص ثالث نیز نمی‌توانستند به آن دسترسی پیدا کنند، اما با اقدام جدید این شرکت قرار است قابلیت ضبط مکالمه به طور مستقیم به گوشی‌‎های این شرکت اضافه شود. علاوه بر این در تصویر منتشر شده از این قابلیت نوشته شده است که در صورت استفاده از این قابلیت به طرف مقابل اعلانی ارسال خواهد شد و فرد مقابل از ضبط مکالمه خود آگاه خواهد شد.!

 

پس از فعال کردن این قابلیت ظاهرا تمامی مکالمات ورودی و خرجی ضبط خواهند شد و کاربر نمی‌تواند از آن برای ضبط یک مکالمه خاص استفاده کند؛ هنوز شرکت اپل درباره تصویر منتشر شده حرفی نزده است و مشخص نیست که این قابلیت در کدام مناطق در دسترس کاربران قرار خواهد داشت چرا که در بسیاری از کشورها قوانین بسیار سخت‌ گیرانه‌ای در رابطه با موضوع ضبط مکالمات تلفنی وضع شده و عملا از ضبط مکالمات افراد در این کشورها جلوگیری شده است.!

با این حال برای مشخص شدن صحت این قابلیت جدید سیستم عامل iOS باید تا زمان برگزاری کنفرانس اپل در ۲۲ ژوئن منتظر ماند./

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل