ارور موبایل
Microsoft to Drop WordPad in Future Windows Update: All Details

مایکروسافت WordPad را در به‌روزرسانی آینده ویندوز حذف می‌کند.

[ad_1]

مایکروسافت در به‌روزرسانی آینده ویندوز، یعنی ویندوز 12، WordPad را متوقف خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است که این ویژگی را در لیست آخرین ویژگی‌های منسوخ خود حذف می‌کند. می گوید که نرم افزار دیگر هیچ به روز رسانی دریافت نمی کند. WordPad یک نرم افزار ویرایش متن است که عمدتا برای ویرایش اسناد متنی با قالب بندی اولیه استفاده می شود. این برنامه در سال 1995 معرفی شد. این برنامه اسناد را با فرمت rtf ذخیره می کند. در همین حال، غول فناوری اخیراً پشتیبانی Bing Chat و Bing Chat Enterprise را برای کاربران Google Chrome ارائه کرده است.

با توجه به لیست ویژگی های منسوخ شده مایکروسافت که در 1 سپتامبر 2023 به روز شد، WordPad دیگر هیچ به روز رسانی دریافت نمی کند زیرا این شرکت در حال برنامه ریزی برای توقف این به روز رسانی آینده ویندوز، یعنی ویندوز 12 است. این غول فناوری به کاربران توصیه می کند از Microsoft Word برای اسناد متنی استفاده کنند. با فرمت های .doc و rtf. و Notepad ویندوز برای اسناد متنی ساده. WordPad اسناد را با فرمت rtf. ذخیره می کند. نرم افزار ویرایش متن در سال 1995 معرفی شد و از ویندوز 95 وجود داشته است.

WordPad می‌تواند اسناد را در قالب rtf. بخواند و ویرایش کند، اما از ویرایش پیشرفته مانند افزودن جداول، رنگ‌های متن، رنگ‌های پس‌زمینه متن، فهرست‌های شماره‌دار و پیوند URL و غیره پشتیبانی نمی‌کند. می توان از آن برای یادداشت برداری سریع استفاده کرد.

در همین حال، مایکروسافت پشتیبانی از Bing Chat را در Chrome برای رایانه‌های رومیزی ارائه کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا زمانی که مرورگر Chrome را نصب کرده‌اند، به چت Bing مبتنی بر هوش مصنوعی خود در ویندوز، macOS و Linux دسترسی داشته باشند. این افزونه این ویژگی را در اختیار کاربران بیشتری قرار داده است زیرا گفته می‌شود کروم محبوب‌ترین مرورگر وب است که بیش از 60 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، این شرکت همچنین پشتیبانی Bing Chat Enterprise را در Edge برای گوشی‌های هوشمند و نسخه دسکتاپ Google Chrome گسترش داده است. کاربرانی که Bing Chat Enterprise را فعال کرده‌اند، اکنون می‌توانند Microsoft Edge را در تلفن هوشمند خود باز کنند و با حساب کاری خود وارد شوند تا به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.