ارور موبایل
iPhone 16 Pro Models With Larger Screens, Apple Watch X With New Health Features Coming in 2024: Mark Gurman

مدل‌های آیفون 16 پرو ، اپل واچ X با ویژگی‌های جدید سلامتی که در سال 2024 عرضه می‌شوند

[ad_1]

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود می گوید آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس سال آینده نمایشگرهای کمی بزرگتر خواهند داشت. این شرکت اخیراً از سری گوشی های هوشمند آیفون 15 خود با آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد با جزیره دینامیک و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد که برای اولین بار در مدل های پرو 2022 این شرکت ظاهر شد. گورمن می‌گوید که سازنده آیفون همچنین یک آیپد پرو جدید با نمایشگر OLED، مدل‌های مک مجهز به M3 و همچنین ارتقاء سری X اپل واچ با طراحی جدید و ویژگی‌های سلامت معرفی خواهد کرد.

انتظار می رود تقریباً یک سال آینده وارد بازار شود، سری گوشی های هوشمند آیفون 16 ممکن است شامل جانشین های ظاهری آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس باشد. گورمن بیان می‌کند که این مدل‌های پرو به صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌هایی که به تازگی با شاسی تیتانیومی جدید عرضه شده‌اند، مجهز خواهند شد. طبق گزارش‌ها، اپل شاهد «تقاضای قوی» برای مدل آیفون 15 پرو مکس خود است و ارسال آن تا نوامبر در برخی مناطق از جمله ایالات متحده به تعویق افتاده است.

سری آیفون 16 تنها دستگاه‌های این شرکت نیستند که از نمایشگرهای ارتقا یافته استفاده می‌کنند. به گفته گورمن، اپل همچنین مدل آیپد پرو 11 و 13 اینچی خود را با نمایشگر OLED ارتقا خواهد داد. پیش از این گزارش شده بود که انتظار می رود مدل بعدی آیپد پرو نیز با لوازم جانبی جدید از جمله صفحه کلید جادویی بهبود یافته معرفی شود.

به گفته Gurman، در حالی که اپل اولین تراشه 3 نانومتری خود – A17 Pro – را در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس معرفی کرد، انتظار می‌رود انتقال این شرکت به تراشه‌های 3 نانومتری برای رایانه‌های مکش پس از سال 2023 انجام شود. تراشه M3 – انتظار می‌رود که جایگزین تراشه 5 نانومتری M2 اپل شود – در مدل‌های جدید مک بوک پرو، مک بوک ایر و مک عرضه خواهد شد.

سازنده آیفون در اوایل سال جاری اعلام کرد که قصد دارد اولین رایانه فضایی پوشیدنی خود – Apple Vision Pro – را در اوایل سال 2024 به فروش برساند. با قیمت 3,499 دلار (تقریباً 2.9 میلیون روپیه)، انتظار نمی رود این شرکت تعداد زیادی از این دستگاه را به فروش برساند. محصول به عنوان دستگاه های مقرون به صرفه تر آن است. با این حال، گورمن پیش‌بینی می‌کند که این دستگاه به جذب مشتریان بیشتر برای سایر محصولات اپل کمک می‌کند، زیرا سال آینده در فروشگاه‌های خرده‌فروشی حضور خواهد داشت.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.