ارور موبایل
Apple Might Not Launch MacBook Pro Models Equipped With OLED Screens Until 2026: Report

مدل‌های مک‌بوک مجهز به چیپست M3 تا پایان سال 2023 عرضه نمی‌شوند.

[ad_1]

بر اساس جزئیاتی که اخیرا توسط Ming-Chi Kuo، تحلیلگر زنجیره تامین TF International Securities به اشتراک گذاشته است، مدل های مک بوک مجهز به چیپست شایعه شده M3 اپل تا پایان سال جاری توسط این شرکت عرضه نمی شوند. مارک گورمن از بلومبرگ قبلاً به سازنده آیفون کوپرتینویی توصیه کرده بود که سه رایانه مک جدید را در ماه اکتبر معرفی کند که بر روی نسل بعدی چیپست سیلیکون اپل کار می کنند، که انتظار می رود بهبودهای قابل توجهی در قدرت و کارایی ایجاد کند. با استفاده از فرآیند 3 نانومتری TSMC تولید شده است.

هفته گذشته، کو در ایکس (که قبلاً توییتر نامیده می شد) پست کرد که بعید است اپل لپ تاپ های جدیدی با تراشه های نسل بعدی خود که هنوز رونمایی نشده است در سال 2023 عرضه کند. “به نظر می رسد اپل مدل های جدید مک بوک را عرضه نخواهد کرد. مجهز به پردازنده های سری M3) قبل از پایان سال جاری، “کو در پلت فرم میکروبلاگینگ نوشت.

این تا حدی با پیش‌بینی قبلی گورمن مبنی بر اینکه انتقال به تراشه جدید M3 در اکتبر سال جاری انجام می‌شود، تناقض دارد. با این حال، ادعای Kuo به طور خاص اشاره می کند که هیچ مدل مک بوک مجهز به M3 امسال وارد بازار نخواهد شد. از سوی دیگر، گورمن پیش‌بینی کرده بود که این شرکت در حال آزمایش مدل‌های iMac مبتنی بر M3، مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی، مک‌بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی و مک مینی است.

در حالی که اپل معمولاً برنامه‌های خود را برای عرضه یک محصول جدید تا زمان معرفی روی صحنه نشان نمی‌دهد یا تأیید نمی‌کند، ادعای کو نشان می‌دهد که تنها مدل‌های مک‌بوک مجهز به M3 ممکن است تا سال آینده به تعویق بیفتند – در حالی که بقیه محصولات پیش‌بینی شده توسط Gurman ممکن است هنوز توسط این شرکت رونمایی می شود.

در اوایل سال جاری، این شرکت یک مدل مک بوک ایر 15 اینچی (Review) را معرفی کرد که از تراشه M2 قدرت می گیرد. این احتمالاً می تواند تاخیر در برنامه های این شرکت برای معرفی یک مدل جدید مک بوک با تراشه قدرتمندتر در عرض چند ماه را توضیح دهد.

همانطور که انتظار می‌رود تراشه A17 Bionic در روز سه‌شنبه در مراسم رونمایی اپل با نام Wonderlust روی آیفون 15 پرو و آیفون پرو مکس عرضه شود، انتظار می‌رود تراشه M3 اپل توسط تراشه‌ساز تایوانی TSMC در فرآیند 3 نانومتری خود تولید شود. انتظار می رود انتقال از فرآیند 5 نانومتری TSMC باعث بهبود عملکرد و کارایی تراشه های نسل بعدی شود که انتظار می رود کامپیوترهای مک آینده اپل را تامین کنند.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.