ارور موبایل

مشخصات و تصاویر نسخه 5G سامسونگ Galaxy Z Flip فاش شد

اطلاعات مورد نظر توسط TENAA، یک مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چینی به دست آمده. یک گوشی باید قبل از فروش در چین از این بدنه مجوز بگیرد، بنابراین اطلاعات ذکر شده در آنجا می‌تواند کم و بیش رسمی باشد. آنچه در این مورد ذکر شده تصاویر یک تلفن است که بسیار شبیه به استاندارد سامسونگ Galaxy Z Flip است، اما در سایه خاکستری یا نقره‌ای جدید است که قبلاً شایعات آن را شنیده بودیم.!

بر اساس اطلاعات لو رفته، این گوشی دارای ابعاد ۷۳.۶ در ۷.۲ در ۱۶۷.۳ میلی‌متر است و جرم آن ۱۸۳ گرم است. اندازه و رزولوشن صفحه نمایش همان اندازه‌هایی است که در نسخه قبلی این گوشی دیده شده بود. حافظه ذخیره سازی Galaxy Z Flip 5G ⁧دارای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم آن ۸ گیگابایت است، اما تفاوت این دو نسخه کمی فراتر از فقط حضور فناوری اینترنت نسل پنجم است.

 

 

 

نسخه اصلی Galaxy Z Fli دارای دوربین ۱۰ مگاپیکسلی بود و حالا این دوربین به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. دوربین دوم پشتی این گوشی هم ۱۰ مگاپیکسل قدرت دارد. تغییر کوچک دیگری که در این گوشی هوشمند تاشو دیده می‌شود، باتری آن است. باتری Galaxy Z Flip 5G از دو بخش ۲۵۰۰ و ۷۰۴ میلی‌آمپر ساعتی تشکیل شده است که روی هم رفته ظرفیت آن را به ۳۲۰۴ میلی‌آمپر ساعت می‌رساند که کمی کمتر از ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت Galaxy Z Flip عادی است.

تغییر دیگری که در این گوشی دیده خواهد شد، پردازنده آن خواهد بود که احتمال دارد از Snapdragon 865 به جای Snapdragon 855 استفاده شود. این پردازنده دارای فرکانس ۳.۰۹ گیگاهرتزی است، اما در فهرست TENAA هیچ اطلاعاتی از مدل تراشه پردازنده این گوشی زده نشده است.

با این حال، هنوز باید منتظر مراسم بزرگ آنلاین سامسونگ برای معرفی Galaxy Note 20 باشیم چرا که Galaxy Z Flip 5G قرار است در این مراسم معرفی شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل