ارور موبایل
iQoo 12 Pro Key Specifications Revealed Ahead of November 7 Launch; to Offer IP68 Rating

مشخصات کلیدی iQoo 12 Pro قبل از عرضه در 7 نوامبر فاش شد.

[ad_1]

سری iQoo 12 قرار است در 7 نوامبر به صورت جهانی عرضه شود. این مجموعه که جانشین سری iQoo 11 خواهد شد، شامل یک iQoo 12 پایه و یک مدل iQoo 12 Pro خواهد بود. مدل وانیلی در تاریخ 12 دسامبر در هند عرضه می شود. این شرکت چند ویژگی مهم گوشی های آینده از جمله طراحی، پردازنده و جزئیات نمایشگر آنها را تایید کرده است. همچنین درز و گزارش هایی در مورد مشخصات دیگر گوشی های هوشمند منتشر شده است. اکنون iQoo چند مشخصات کلیدی دیگر این گوشی ها را تایید کرده است.

در یک سری از پست‌های Weibo، iQoo چندین ویژگی کلیدی مدل آینده iQoo 12 Pro را فاش کرد. هر دو گوشی قبلاً تایید شده بودند که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام عرضه می شوند. این شرکت تایید کرده است که مدل برتر به 16 گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد شد. هر دو مدل پایه و پرو نیز با رتبه بندی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشیده می شوند.

iQoo 12 Pro دارای پنل AMOLED سامسونگ E7 با وضوح 2K و نرخ تجدید 144 هرتز خواهد بود. این گوشی به تراشه بازی Q1 داخلی مجهز می شود که گفته می شود از بازی هایی مانند PUBG Mobile، PUBG New State، Genshin Impact و League of Legends Mobile پشتیبانی می کند.

طبق گفته iQoo، فضای اتاق بخار گوشی های سری 12 iQoo بیش از 40 درصد بزرگتر از سری iQoo 11 است. آنها اضافه می کنند که دارای یک فضای اتاق بخار فوق العاده بزرگ 6K و معماری اتلاف گرما در چهار منطقه است. بزرگترین موتور ارتعاشی فوق عریض در تاریخ این برند در این سری معرفی خواهد شد. علاوه بر این، این تلفن ها با بلندگوهای سه بعدی دوگانه متقارن عرضه می شوند که گفته می شود تجربه بازی را بهبود می بخشد.

تیزرهای مدل های iQoo 12 تاکنون یک ماژول دوربین عقب مستطیلی با لبه های گرد را نشان داده اند. مدل‌های iQoo 12 در نسخه‌های White Legend Edition و Black Track Edition با طرح پشت شیشه‌ای AG و گزینه رنگ قرمز با روکش چرمی مانند لیچی در دسترس خواهند بود.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.